Followers

Tuesday, 17 July 2012

Terima Kasih Allah Atas Cinta Ini :)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :) 

-----     ------     17 JULAI 2012     ------     -----

Sebenarnya kita tak tahu nak tulis ape ni.. hehe. kita letak balik ape yang kita tulis dalam diari kita untuk awak ye . . dah lama sebenarnya kita simpan. cuma belum post je kat awak. hee ..

--------

Buat awak ;) 

회의 우리는 사랑을 - Pertemuan menghadiahkan kita kasih sayang

사랑이있다면보고해야합니 - Jika cinta satu pasti bertemu

그것은 귀중한 것입니 - Ia tidak ternilai

때문에 우리의 마음 - Kerana antara hati kita

- Tiada antaranya lagi

하나님의 사랑 - Yang ada hanya cinta kasih Ilahi

우리는 일시적으로 구분됩니 - Kita berpisah hanya sementara

회의 우리 아니므 - Kerana pertemuan bukan milik kita

바디 목소리가 멀리 떨어 - Jasad dan suara berjauhan sentiasa

그러나 영원한 - Namun cinta abadi

실패없이 - Bertemu tidak jemu

신경 분리 - Berpisah tak gelisah

음성 단어 - Tanpa suara dan kata-kata

때문에 우리의 연결의 양심입니 - Kerana penghubung kita adalah suara hati
24 /  6 / 2011 –  di tulis pada pukul 11:07 pagi…


 
Awak… ibah harap.. awak sayang ibah sampai bila2.. ;) sayang awak sangat.. 
yang ikhlas, Noor Adibah A. Latif . kesayangan awak .




Semoga dipanjangkan jodoh antara kami, sehingga ke taman syurga. 
 amin amin ya rabbal'alamin :')



4 comments:

Wanie Asri said...

semoga kak ibah dengan abang din kekal hingga ke akhir hayat ! both of you look so sweet together ! Happy first anniversary kakak !

*tunggu kad jemputan ibah <3 din*
Eh

Aliff Haikal said...

ya Allah akak . sweet nye ^^

haikal doakan akak dengan bang din berkekalan insyaAllah :)

Zuraidah said...

Suka pulak tengok gambar ni. Semoga korang berdua berkekalan. Amin. ^^,

ank mak siti said...

satu suara dlm hati mahu berbisik nie..

"thanks kerana ade disisi saya.. amin Ya Rabb moga awklah cinta kita smpai Jannah.."