Followers

Thursday, 31 May 2012

Ini saya panggil DURIAN ! heheh!

Assalamualaikum w.b.t .. 

Heehaaiii semua bloggers ! sekarang ni memang musim durian kan.. tak caya cube korang tengok pokok durian sekarang! hahah :D aku tengok kat tepi jalan banyak betul orang jual durian..

Err, asal nampak pokok durian tepi umah orang ataupun kat dusun tepi jalan tuu sebut ' ehh~! ni durian lahh kann abah??  ' hahaha ( ehh, tak kan pokok rambutan pulak kan?? ) sengal laa aku ni kan. . Abahh, ibahh nak durian.. abah tengah drive keta time tu.. dia terus belok ke kiri.. dia beli kan aku durian lahh !! huhu.. 

Senyum gembira aku ni hahh dalam keta....

 Balik umah, abah terus bukak kan durian. Aku sebenarnya pandai kopek durian ni. cume ngengada mintak abah bukak kann.. heeee :D sekali sekala ekk bahh? ape salahnya.. *tak salahkan..

 nyum nyum.. Waeda ! kita makan lagiii durian.. hehe..

 Ini pulak saya panggil 'serawa durian ' ... nyummyy!! Mama yang masak kan.. gile sedap !  tenkiu maa <3

Nampak tak ibah bagi besarrrr lagii gambo niee. biar nampak sedap! heheh ! * korang nak tak? kalau nak.. mai lahh rumah .. huuhuu ~


p/s: Jemput makan semua..

6 comments:

CiK FizA said...

sedapnya serawa duriannnnnnn ! Nyummmyyy >.<

Noor Adibah said...

cik fiza : ehehehe! sedap kann. awak punn suke durian??

FARHAN said...

waaaaaaaaaa DURIAN!! sy x berapa suka durian.. tambah yang besar2.. errr =.=

Kesuma Angsana said...

nampak sedap tp saya x makan durian huhuhu

hazfee said...

lama tak makan durian. nak sikit durian tu ibah. pos kat rmh hazfee ye.haha
;P

Yumida said...

auwwww..menggoda gitu..sini blom musimnye..sronoknye..jeles tgk u olls
FOLLOWER KE 418