Followers

Saturday, 7 April 2012

Janji di tepati : Perdana Menteri Dato' Seri Haji Mohd Najib Tun Razak

Assalamualaikum :) 

Karnival Jelajah Janji ditepati  - PM


Waah, hari ini semua orang dah tau kan? yang Perdana Menteri kita datang ke Batu Pahat. 
Serius ibah kata, memang ramai sangat penduduk Batu pahat yang membanjiri Dataran BP ! bukan penduduk BP je yang datang rasanya, rakyat Johor dari Pontian, Muar pun ade datang jugak.. hampir lebih 70,000 orang yang datang ke dataran BP. ramai kan?? sangat ramai! sampai ade yg berebut2 nak ambil peluang untuk bersalaman dengan PM kita :) 
semangat 1 Malaysia lah katekan!  panas-panas pun masih ramai lagi yang menunggu PM kita ..


 Tadaa ! ni baju yang abah dapat tadi. ni sebenarnya baju abah.. ibah tak muat la baju nie. besar la pulak. 


Siap ade kipas 1 Malaysia tau.. korang ade?? hehe . ibah ade. jangan jeless.. 

Pagi - pagi lagi PM singgah makan dulu kat kawasan pasar awam Jalan Ibrahim  Batu pahat . . 
dan PM ade sebut yang beliau nak sediakan RM 6 juta untuk buat Pasar baru dan RM 3 juta untuk pasar borong baru untuk penduduk BP. wahh kesemuanya RM 9 juta..

# PERTAMA KALI IBAH TENGOK RAMAI MANUSIA YANG MEMBANJIRI DATARAN BATU PAHAT . RAMAI SANGAT..  INI DINAMAKAN SEMANGAT 1 MALAYSIA ! :) jyeahhhhh!

6 comments:

ezyra daniel said...

pinjam kipas tu leh hahah

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ezra : hewhew. nak pinjam kipas? boleh jee.. nak pun takpe. ade 2 nie..

Cik Tetra said...

yeahhh! pemimpin yg menepati janji fan berjiwa rakyat..i love u PM..hehe.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ecehceh.. cik tetra : haha. awak semangat yek. i love u too PM.. haha

Azhafizah[フィザ] said...

ouh..di berita ada pasal ni tadi..meriah nye orang kat johor jumpa PM

Ariel Pocong said...

ala nk bgtaw yg pm dtg bp la 2....