Followers

Monday, 2 April 2012

Hari ni hari ape ?

Assalamualaikum.. 


Haii korang! herm.. korang.. esok 3/4/2012.. maksudnye esok birhday mama ibah.. 
hari ni ibah sibuk mencari resepi untuk buat suprise kat mama.. 
ibah nak cuba buat kek coklat.. tapi.. tapi.. masalahnya, oven kat rumah ni macam dah lama tak guna. boleh guna ke lagi ekk?? haha. 

Tibe tibe.. ibah teripikir.. ibah nak buat PUDING KARAMEL GULA HANGUS laah! 

benda yang senang dan sedap  !

So.. esok tunggu ibah buat puding tu ye. untuk MAMA <3 teristimewa.. 


4 comments:

Cik Tetra said...

alolo..comelnya ibahh..nanti update tau entry pasal birthday mama ibah.. :)

AwieKashi said...

hapdet pasal awie la pulak...skli ngn mama ibah..huhu

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Waeda : ehehe.. malam nanti ibah update eh entry special buat mama :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Awie : heee.. hamboi.. nak jugak erk? awie buat dulu entry pasal ibah. pastu ibah buat la entry untuk awie :) amacam boleh?? hihi