Followers

Friday, 30 December 2011

Selamat Tinggal 2011

Assalamualaikum :)

   Tahun 2010, tahun yang akan aku akan ingat sampai akhir hayat..
tapi 2011 datang bawa kebahagian buat aku :) 
" Allah bagaikan turunkan hujan, rupa-rupanya Dia datangkan pelangi yang indah selepas itu "

  Tak sangka kan?? kejap je dah nak masuk tahun baru.. tahun 2012.. rasanya baru je aku sambut besday aku semalam.. hehe.. tapi, apa azam tahun baru aku kan ?? heeee.. mesti korang nak tau kan?! hehe.. takpe lah biarlah rahsia yek.. abah aku pernah kata, nawaitu atau niat tu penting.. jadi aku nak betulkan niat aku dulu sebelum buat sesuatu..

  Mama, adik nak jadi anak yang baik.. Abah, adik nak jadi anak abah yang pandai jaga diri.. jangan risau kan adik eh lepas nie :) doakan adik grad dengan cemerlang tahun ni... Mama ngan Abah doakan adik tau. Semoga Allah kuatkan ibah.. adik takdelah pandai macam orang2 lain yang pernah dapat anugerah dekan.. tapi adik cuba ehh akhir semester nie  ^^, 

  Abang, harap2 abang murah rezeki :) boleh kawen cepat2 dengan kak nad tu.. hihi.. tak mau lah lama2.. kesian mama ngan abah tunggu cucu dia tau ... nak harapkan ibah, memang lambat laagii!! huhu.. mama tu, nak cucu bape??? 12 orang kan! pehh.. macam mana tu?? Anak dua orang, tapi cucu nak 12 orang.. hehe..

 Akak, adik doakan akak disana.. :) Noor Aisyah Binti A.Latif <3 insyaAllah nanti kita jumpa kat sana nanti .Zana, eheh ! akak sayang gila kat zana. do ur best okeh.. akak harap zana dapat masuk Universiti macam kakak2 dan abang2 ni.. huhu... insyaAllah :D  Love u sis..

  Kawan2 yang hadir dalam hidup Noor Adibah, terima kasih ehh korang.. sebab korang hidup ibah tak de lah suram kan.. hehehe... n thanks sangat2.. harap korang tak menyesal dapat kawan macam ibah ni.. (errkk, macam sadiss je bunyi nye kan?? ) heheh.. ape2 pun, ibah harap korang Grad On Time! nanti kalau kita dah grad.. jangan lupa ibah pulak eh.. kesian ibah.. tak kesian ke kat ibah ni?? huhuhu...

    Waeda , ehehe... u ollss nak makan durian ehh.. kesian nye dia.. kalau la kita ade kebun durian sendiri dah lama kita angkat awak pastu kita makan bersila kat dusun durian tu!! haha.. tapi abah awak dah belikan kan?? huhu.. jadi dah tak kempunan laa kan kan??

    Doa Untuk Dia , awak .. kita tak dapat cari link untuk Youtube.. tapi lagu ni akita nak wak dengar ehh <3 eheee... kita baru jumpa lagu nie.. kita terus jatuh hati.. suka laaahhhhh . Harap awak pun suke.. :) Semoga awak sihat  ye tahun baru nie , semoga Allah murah kan rezeki awak dan keluarga awak, dan semoga awak panjang kaki.. eh silap.. panjang umur lahh.. huhuhu!! sayang awak .. ape ape pun H.A.C.K.S <3 143

# Jangan berputus asa apabila menghadapi kesusahan kerana titisan hujan yang jernih juga berasal daripada awan yang gelap. Awak mesti semangat Noor Adibah !

9 comments:

Aini Amanina said...

Semoga azam ibah tercapai. amin..

Cik Tetra said...

Nice and Sweet entry..heeee..alhamdulillah da dpt makan durian jugak..hehe..btw kite tetap nk makan durian ngn ibah n nina kat segamat nanti tau..nak jugak..nak jugak..nak jugak!.heeee..

btw kite doakan semoga ibah dapat mencapat ape yg ibah hajatkan..and yg paling penting..kite doakan semoga Allah permudahkan segala urusan ibah.Semoga ibah dekan sem last ni..amin..

dan
yang
terakhir
sekali
kite doakan semoga jodoh ibah dan din berkekalan sampai ke syurga.

AMIN
AMIN
AMIN!!

SARANGHAE! <3

syananoriza said...

lap u toooo! hehehe

Zuraidah said...

Haaa. Ibah! Hehe. Kita biasa2 je. Ibah sihat? Err.

Apapun, semoga Ibah dapat grad dengan cemerlang! Amin. :))

ank mak siti said...

terharu wak ngn entry nie :)

1st:lagu tuh.. trime kasih bg kte dgr.. "itu doa kita berdua".. sgt2 best..

2nd:amin.. insyaAllah,kte akan lbih sihat msuk 2012 nie.. dun worry eh.. awk pown sme jgak yerk.. jge ksihatan, da 21 kan.. pndai jge diri yerk..

3rd:keluarga awk juge, moga bhagia selalu.. moge dmrhkan rzeki seisi kluarga..

4th:hehe, mlawak lark die nie eh.. tu doa tuk awk.. moge kaki pnjg, t leyh cepuk kte kan pasnie.. btw, awk pown same, moge pnjg umur n dmurahkn rezeki..

5th:sayang awk nie sayang sgt kat sayang die.. sarangheoo <3

6th:SELAMAT TAHUN BARU.. kte doakn smoga ape yg awk azmkan tuk tahun 2012 nie akn tercapai yerk..

Anonymous said...

Smoga pe yg ibah hayatkan. sMOGA Allah permudahkan sgala2 nya utk ibah,kluarga ibah n smua kwn2 ibah..InsyaAllah.amin3

Suka tgok entry ibah ni. terharu sgt bca.. Smoga Smua kawan2 ibah Grad On Time..AMIn3..

bY; kak pah =)

AwieKashi said...

graaaaadddd on time..itu yg penting! ;)

Shamsuddin Amin said...

wah...
lame x singgah sini
byk benor yg berubah... ^^

c i k r i f a h said...

kak ibahh!!!!!!!!!!!!!!!!!
kenapa dah lama tak update blog?
kemana menghilang??