Followers

Wednesday, 28 December 2011

Whoaahh, Burasak lahh..

Assalammualaikum :)
 | Apelah, nasib sarapan sorang2.. Mama dengan abah pegi mana laa.. tinggalkan adik sorang2 kat umah nie.. kesian tau.. sadiss we ollss.. |


Haii bloggie ! tadaaa.. ini lah burasak.. hehe..  Burasak yang selalu kite satu family makan masa Hari Raya. 
Tapi semalam cik Ibah yang lipat sorang.. naik kematu punggung ni ha.. HEHE. 
semata-mata nak makan burasak .. 

 Ni cik ibah snap gambar masa nak sarapan pagi nie.. ehehe.. 
ade orang tu nak teman kite makan ehh.. meh sini.. kita dah siap kan tuh.. tinggal amek je .. =D 

Heee... nampak tak rendang ayam yang mama buat kan tuh?! nampak sedap gilerr.. 
| Mood : dah macam pagi raya dah aku nie.. hehe.. |

P/S : Waeda  , awak nak tengok kan burasak rupa die camne? nanti lain kali kita bawak ehh.. bagi awak rasa pulak.. ABAH, HAHA.. tergelak ibah.. tengok burasak nie. teringat lak ABAH ajar ibah pestime makan BURASAK cicah BUDU ! Awak , huhu.. awak, kita dah siapkan tuh.. meh makan dengan kita <3

9 comments:

Cik Tetra said...

woahhhh..ni la burasak eh? gile awesome..lagi2..makan dgn rendang tuh sumpah terbaik!..

ibahh nakkkkkkkkkk!! hehe :D

syananoriza said...

tak ajak zana makan pun. nak jugak T_T

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda : ha'ah ni la burasak! huhu kalau awak nak makan burasak ni dengan asam pedas pon sedap woh!! terbaik!!

naaakk yek?! meh datang BP!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Zana : alalalaa :D meh sini dengan akak.. jom makan burasak..

Rtp Farra Arisha said...

burasak? how does it tastes? rasanya macam pulut/ketupat ke? anyhow, it looks tasty!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Farra Arisha : Burasak.. rasanya macam nasi lemak jugak. nasi lemak yang dibungkus dengan daun pisang. tapi yang ni kita kena rebus dia selama 6 jam. :) memang sedap! kalau makan dengan rendang pun sedap ^^,

ank mak siti said...

rindu kot ngn burasak.. tingin nk makan pns2, pastu ade asm pdas ikan parang.. ush sedap to kot.. hingga menjilat gusi ha..

thanks lar sudi ajak kte mkn skali.. klu awk duk area umah kte, kte da dtg da.. tpi duk luar rumah, duk dlm t ape plak kate org..

p/s :thanks bce essay nie smpai abis :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehe.. teringin nak makan pns2 ehh.. :) nanti lah ehh. kita buat sama2.. pastu awk sendiri kena buli ngan kite buat lah burasak tu sampai abes ehh..

** eleh, nak duduk luar konon.. baik tak yah datang umah kita kalau camtu.. kalau abah suh awak masuk jugak camne?? haaa. jawab2..

p/s: haa. kita dah jawab essay awak dengan novel.. jawab2. jangan tak jawab

HaLuNa ReTrO said...

errr..sdp sgt kew..??ngee~