Followers

Thursday, 15 December 2011

HAHA! Cantik tak?!

Assalammualaikum :)

tadaa ! ! ehee.. kesian kan, baru pestime blajo buat ORIGAMI.. 
tu pun Cik Tetra yang ajar kan Cik Ibah niee.. haha.. 
 LIVE kot dia ajar! korang ade?! takde kan.. haha.. Waeda! awak boleyh jadi cikgu.. tapi cikgu yang garang sangat!! takot we olls tau.. ntah macam mana lah ibah nak buat ORIGAMI nie eh.. tak penah terpikir pon..

Nengok lahh, kesian betul kite kan.. takde tempat nak letak bunga ros nie.. so, letak lah dekat tempat highlighter nie... so, satu bunga ibah buat.. dengan tangan ibah yang amat tak kreatif ni.. dan satu lagi cik tetra yang buat.. ye lahh u olls yang paling cantik buat bunga ni kan .. sape yang ajar kan die kan... kalau tak Awie yang ajar kat belog dia kan.. siap ade tutorial khas buat Cik Tetra gitu... HUHU! korang niehh memang kreatif kan..bagus sangat la tu sorang dak DQS . sorang lagi dak DIIM.. memang kreatif u ollsss... haha..

 Siap ade lukis2 lagi nama waeda & ibah kan ? ehee.. maceh ehh waeda. :)

'pelukan rotan kat sebelah kalau nak' cehh... sentap kat situ tau .bila cik abang cakap camtu.... HAHA! 
kita buat kan die sungguh2 .. sampai Cik Tetra marah2 tau.. huhu... :) BTW, tq ehh waeda .. experienced baru nak buat ORIGAMI nie..

# mama ibah pun nak blajo tuh.. pegi laa ajar die tau.. ^^,
excited die.. hihi

16 comments:

Alia Rahmat said...

perghhh .. lepas ni raya dah tak payah beli bunga dah . semua dok melipat surat khabar je . HAHA

jimaaaatttt..

Cik Tetra said...

hahahahaha..cikgu yg garang eh?? mestilahh u ollss..baru anak murid pandai..kannnn..hehe..

satu pembetulan kat sini..awie tak buat tutorial khas utk kite lahh..dia buat utk semua follower blog dia..harap maklum.. ;)

tuh la ade plak si din suh rotan ibah..ibah punya la bersungguh tau..hehe..btw most welcome cik ibah! :)

HaLuNa ReTrO said...

erkkk..sume dah kemarok origami lah..hal nk gak satu..!!ngee~

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Alia : haha.. a'ah kan.. betul gak tuu, raye jimaatt... alia buat lah dulu ehh. nanti akak dtg raya umah alia.. penuh jeee origami nieee.. huhu

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda: a'ah awak garang. tapi kite tak takot pong! haha.. wek!
ecehhh, ibah salah tulis laa ni ehh. okeh2.. awie buat tutorial untuk semua follower dia laahh.. haha..

din memang.. tadi ibah punyee bunga ros abes rosakk!! ninaa laaaa... die boleh plak boleh terpenyek kan bunga origami ibah tu.. sadisss nyee...

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hal : ahaha.. bukan kemarok laa.. ibah xde la sampai ke tahap tu.. ni haaa, waeda yng tengah kemarok okeh.. huhu...

P/S: hal nak?? mintak lah AWIE. die kan banyakk.. siap dapat pujian dari lecturer kan kan?? ^^, pEACE!

Cik Tetra said...

ibah : haaaa..nina terpenyek ke? alaaaaaa..sayangnye..huhu..meh dtg blaja ngn cikgu waeda lagi..hehe.nak tak..nak tak.. :P

p/s: eh 2 sedap2 ati je ckp kite tgh kemarok..kite bukan kemarok oke..tp kite seorang yang fokus! wekkk :P

aQimie Ceplos said...

perh!!
ibah xpenah buat origami ke?
-.-
xpe. mintak kat abg syg ;)
dy reti buat lup2 :>

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda: haaa laa.. ibah dah taknak buat lah camnie.. ade ke patut din kata camnie, 'awak buat lah yg baru ehh, baru bagi kite.. buat satu jambak terus..' HAHA! cehh.. die nak satu jambak kot!! buat satu tu pun dah tergagap2!!

p/s: mak jemah mmg mcm tu kan... sentiasa fokus.. nanti ibah bawak kertas warna warni ibah sndiri.. blajo ngan waeda okeh!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Aqim: haha.. perhh.. tak payah nak perh2 yekk.. erkk!! eleh. aqim tu penah ke buat origami.. cakap orang konon..

mintak kat abg sayang ?? abg sayang mintak kite ade laa... haha.. yeke die reti buat lup2?? tak tahu pong!

NisaAdnan said...

whoa seriously cantikkkk :))

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Nisa: ehehe.. cantik eh? tu kawan kite ajar kan.. :) tapi 1st trying buat memang gagap2! hehehe...

Si qusowt said...

awesome!nak blaja live jugak!heheh
jgn lupee siram tiap ari bunge 2..:P

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Si qusowt : huhu.. nak blajo gak ehh.. amboi.. cakap lah sendiri dengan cik tetra ehh..

p/s: haha.. tq lah sebab ingatkan siram bunga2 ni... tapi kat segamat ni tengah musim hujan. jadi takyah susah2 nak siram dah.. hee

ank mak siti said...

hehe, bukan ape.. awk nieh.. kan nk cpt pndai, msti ade rotan kt sblah.. kasi ank mrid tkut.. padahal rotan tu bkan tuk rotan bdak.. just nak pukul lalat jah.. kan.. xgitu cikgu2? HAha( sory lar trkasor bahase )..
BTW, thanks a lot awk.. ssah pyh buatkn bunga origami tuh.. klu bleyh buatkan byk2, pstu blut gne kain, then bru leyh bg kte.. :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

eleh dia.. C(: ye la tu.. nak pukul lalat konon. cakap jah nak pukul kite kan kan?? HAHA! oke fine2..
(makjok lah camgini! )

welcome sayang .. susah kan kite buat.. sampai takot kena marah dengan cikgu kot... terketar2 kot nak lipaty origami tu nak bentuk jadi bunga.. awak tak tau?? hahhaa..

P/S: untung lahh.. nak balut gune kain pulak yekk.. ingat free ke?? BAYAR LAAHH...