Followers

Saturday, 24 December 2011

Al-Quran digital dengan terjemahan :)

Assalammualaikum w.b.t   :)


Tadi petang mama pegi sekolah baru dia.. katanya semua cikgu2 sekolah Limpoon 2 dapat berpindah ke sekolah baru awal tahun depan ni.. wahh. suke nye bila dengar mama nak dapat sekolah baru..balik je dari sekolah, aku tengok mama dengan abah tengah belek belek benda nie.. aku pun datang la dekat.. tengok.. ohh mama belikan kite al-quran dengan terjemahan audio (MP3) .. al - quran ni jugak ade pen tau.. pen al-quran digital nama nye.. pen ni jugak boleh bersuara dan ada tafsir sekali..


Sabda Rasulullah s.a.w:
“ Barangsiapa mendengar satu ayat dari kitab Allah (al-Quran) maka ia akan menjadi cahaya untuknya pada hari qiamat” – (Riwayat Ahmad)

Terima kasih mama, sebab beli al quran digital  ni.. dapat lah ibah belajar dan membaca al-quran yang mama beli nie.. insyaallah ibah guna kan dengan sebaik mungkin :) 

11 comments:

Cik Tetra said...

wahh bestnye dapat al quran digital.. :)

ank mak siti said...

da beli, mesti lpasnie lbih bsemangat nk bce quran.. stiap hurup yg kite sebut dan dgr byak pahala nyer.. insyaAllah wak.. :)

azira said...

Alhamdulillah. Teruskan semangat murni tu (:

AwieKashi said...

untunglah...nak satu ibah! =)

Si qusowt said...

dah takde alasan untuk tidak membace al quran..teknologi pon dah membantu kita kan?hehe
menarik!untung lah!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : tu laa. ibah excited nak guna al quran tu.. :D boleh repeat banyak2 kali tau..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : tu laa. ibah excited nak guna al quran tu.. :D boleh repeat banyak2 kali tau..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

awak : insyaallah :D awak ..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

azira : heee.. terima kasih :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

awie : nak satu eh? boleh. awie minta lah kat mak awie. ibah pon mama ibah yg belikan. huhu

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Si qusowt : tu laa kan. sekarang ni teknologi makin membangun kan.. kalau kite tak guna teknologi yang sedia ade ni pon tak boleh.. :)

menarik kan dengar al - quran camni..