Followers

Saturday, 6 August 2011

Hint pertama ^^, 14376 ... hehehe

Assalamualaikum.. hehe.

Helo Helo.. Nak kopi ke Milo??? jap2.. ni bulan posa.. x bleh cite pasal minum.. nnti cair je kang! hehe..
Boleh ke nak berangan jap.. adeh... tak boleh eh?? eee. suka ati laaa.. kita punya blog. bukan awak punya blog kan??? haha...Malam nie boleh ke kita letak lirik nie dalam post kita.. awak tak marah kan?? hehe.  Cuba hayati lirik lagu nie ehh.. kita suka sangat <3

Aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu
seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku


Maceh...7/8/2010  ♥ 143 ♥

5 comments:

Cik Tetra said...

love this song!! best.. :)

Zuraidah said...

Awwww! Lagu Percaya padaku bu Ungu. <3 <3

Suka layan lagu ni, kalau time tengah kejiwangan. Ngeh3.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : suke jugak ehh.. heee...

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Yai : tau ehh. lagu Ungu .. ibah tak tulis pon tau tajuk dia.. <3
pandai dia kan..

Ohh.. time jiwang2 je lar kan layan lagu nie.. hoh. baru ibah tau.. hikhik.. Jiwang jugak cik Zuraidah ni kan..

ank mak siti said...

same2.. igt jgak awk kat kte.. trima kasih jgak msukkan entry lagu nie..:)