Followers

Friday, 5 August 2011

Baby Gurl ^^, Tahniah Fie ..

Assalamualaikum.. heee... 
Senyum lebar Cik Panda Malam nie.. hehe.

Lepas habis solat terawih di Masjid As-Syakirin.. balik lah bilik kesayangan nie.. ntah macam mana hati ni terbukak nak bukak balik Nombor MAXIS yang dah lama ibah x bukak tu.. TUP TUP. ade 1 NEW MESSAGE.. ehh. sape pulak yang bagi niee.. huhu.. tengok nombor. Fie Fatin yang bagi mesej.. 

" Asslamualaikum, Ibah..Alhamdulillah 5 OGOS 2011, pagi tadi pukul 19.13 pagi fie selamat melahirkan baby gurl  seberat 2.99kg"...  bagitau kawan2 yg lain eh. TQ.

Ya Allah!! Fie.. dah bape lama ibah tak jumpe kawan ibah yang sorang nie... tup tup.. tengok dah ade sorang lagi baby kan! aritu, ibah sempat jumpa anak sulung fie.. dia COMEL sangat! serius ibah cakap.. ye lah.. Mak nye cantik .. Ayah nye pulak hensem .. kan kan?? huhu. mestilah anak nye pun double triple comel!! 
 Adib ( Anak sulung Fie ) comel nye dia... mesti dia dah besar kan.. dah lama ibah tak jumpe dia.

Sekarang Fie dah jadi EMAK. Mesti tanggungjawab fie semakin bertambah kan! huhu.. Macam mana lah perasaan bila dah melahirkan anak tuu.. hUhuhu.. Fie, apa apa pun... ibah ucap Tahniah ye.. tahniah kerana selamat melahirkan Baby Gurl... Semoga Allah S.W.T mengurniakan Anak anak yang soleh dan solehah untuk Fie dan suami yang tersayang... 

Fie.. TAHNIAH ye.. <3 huhu. ibah pulak yg excited nie... huhu.. X sabar nak jumpe anak fie yang bru je lahir!  Hari raya kali nie.. fie mesti hepi kan.. dapat sambut dengan family.. anak2 yang comel.. :))

6 comments:

Cik Tetra said...

wah comelnya anak dia..kawan ibah..sebaya ke??

Noor Adibah Binti A.Latif said...

heee... kan comel sangat... aritu ibah ade jumpa anak die yg sulung tu.. huhu, x sangka dah lama tak jumpe kwan ibah nie, tengok2 dah ade dua anak dah.. huhu.. rezeki dia kan??

ha'ah.. die sebaya kita.. aritu die kahwin tahun 2009 lepas kita abes SPM tu kot.. die kahwin.. ^^,

Cik Tetra said...

a ah..comel gile..wah da ade 2 anak..murah rezeki dia.. :)

oooo...jodoh dia awal..takpela..dah dapat 2 zuriat..mesti seronok kan..dia ade anak2 comel :)

Salmiza S. said...

chumel ! seyes ! :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : comel sampai gila ehh.. haha.. herm. 2 anak dah! japlagi tggu cucu pulak. hehe.. rezeki dia.. bulan puasa nie kan.. x lama lgi raya.. dapat sambut sesama anak2 die yg comel tu.. untung laaa kan..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Salmiza : hehehe... comel kan. rasa2 kalau ade depan kita ni dah lama kena cubit pipi die tuu...