Followers

Saturday, 23 July 2011

cemburu tengok diorang...


| akak, nak nie... akak, nak tu... | 

Akak, ibah nak peluk akak.. boleh tak.. ibah nak tu jee.. ibah nak bual2 ngan akak..  ibah rindu nak makan, akak yang masak.. ibah rindu bila akak panggil ibah " ibah.. " ibah, akak nak jemput2 ibah buat ".. dulu ibah buat jemput2, akak makan banyak sangat.. sekarang. sape nak makan jemput2 ibah buat nie?? ;(( terbuang macam tu je.. ibah makan sorang je ngan mama.. 

akak, diorang ade kakak, diorang ade kakak.. diorang ada kakak. ishh.. kenapa dengan ibah nie! ibah. STOP laa.. xmo camnie.. kenapa kau tetiba teringat kan akak lagi...

Ya Allah.. mengalir tetiba air mata ibah! cepat2 ibah kesat air mata.. xnak mama nampak. . akak,  ibah duduk sensorang kat meja makan nie kak.. ibah tengok dinding.. ade gambar keluarga kita..  gembira nye kita.. ;(  akak.. serius ibah jeles ngan diorang.. tapi ibah x nak cakap kat mama.. nanti mama sedih.. ibah tau.. semua orang rindu akak.. tapi.. ibah.. lagi rindu akak dari diorang! diorang tak tau.. perasaan ibah.:(( 

Maafkan ibah.. ibah masih tak dapat lupakan akak.. Al fatihah.
adikmu yang merinduimu... <3


8 comments:

Cik Tetra said...

sedihnya...semoga rohnya dicucuri rahmat..al fatihah.. :)

ibah rindukan dia..maybe dia kat sane lagi rindukan ibah..kalau ibah nangis maybe dia kat sana pon nangis..kalau ibah gembira..inyaallah dia gembira jugak.. :)

Aini Amanina said...

Ibah jangan sedih2 ya. Nina sayang ibah.

Zuraidah said...

Tuhan lebih sayangkan akak Ibah. Jangan sedih2 tau Ibah.

Ariel Pocong said...

Allah sygkn seseorang hamba 2 dy xnk tgk hambany menderita..Jd dr membiarkn hambany menderita lbh baek membawa hambany tinggal bersama Nya..
Jd jgn la ibah bersedih...Sesungguhny arwah xske ibah bersedih...Malah arwah berbahagia d'sne...

AwieKashi said...

sabar k...mgkin disebalik pergerakan ibah, akak ibah sentiasa di sebelah... & jgn nangis,,nnt akak ibah pun akn trut nangis... kuatkan hati,,doakan kbhgian akak ibah di sana..agar rohnya sentiasa berada dlm keadaan yg sejahtera... Amin!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda, Nina, Yai, Aril & Awie..

amin2.. semoga doa doa kawan2 ibah ni dimakbulkan Allah S.W.T :)
terima kaseh tau bg ibah semangat balik. walaupun sedikit.. tp bermakna.. maceh...

cik riffa :) said...

kak ibah..
sabar yea kak..
dah lama tak dtg baca blog akak..
rindu.
akak apa khbr??

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Riffa :)
hai dik... akak sihat jee. alhamdulillah.. rindu eaaa.. ye la tu. lama tak nampak riffa jalan2 datang baca ke blog akak nie.. huhu... ye la kan.. blog buruk C(: