Followers

Tuesday, 14 June 2011

Kadang Kadang ...

Assalamualaikum.. 
Harap semua pembaca blog sihat2 jeee ;) 


Kadang 2 aku terpikir, kenapa eh kita rasa diri kita ni rendah sangat! rasa macam tidak patot ade dekat sini.. serius aku mmg terasa ... rasa macam "aku patot duduk dalam hutan sorang2 " mungkin dengan cara tu aku x dapat jumpa sesiapa. x susah kan sesiapa. aku pegi sini, aku salah. aku pergi sana aku lagi rasa serba salah... Ya Allah, tolong ibah.. jangan buat ibah serba salah. hilangkan perasaan nie.

errrkkkk! ape yang aku pikir, semua nya negatif. ape nie?? tak boleh2 ! ibah.. kau kena pikir positif okeyh!
aku x pernah pegi jauh dari kau. mintak maaf aku cakap. aku sedih sangat bila kau kata ...jauh... dipinggirkan. bukan niat aku, nak buat kau rasa macam tu. memang betul aku jaoh. tapi x semstinya aku x pikirkan kau.  aku mmg sayang kau sangat ! macam mana aku nak buktikan . aku pon dah tak tahu. betul.. aku tak pandai jadi kawan yang betul2 baik buat kau.. kadang2 aku pikir. kau mmg kawan yang sempurna buat aku. cuma aku jee yang tak pandai menghargai kau.. tapi aku nak kau tau. aku mencuba.. mencuba jadi kawan yang selalu ade untuk kau.. terima kasih ;) sebab selalu ada untuk aku..

: : Tatkala hati rasa kesulitan .. terima kasih untuk sahabat 
kerana sentiasa mengingatkan diri bila aku lalai
damaikan lah hati .. semoga hanya padaMu tempat untuk aku mengadu...
tempat untuk bergantung. tempat untuk berserah. tidak ada yang lain...amin. amin.. ya rabbal alamin.

* aku yang tidak sempurna...




3 comments:

misz fae said...

teruskan hidup jangan rasa down!;)

Ariel Pocong said...

ape la ibah ni..relex la...xpyh la rse yg mcm2....

Noor Adibah Binti A.Latif said...

misz fae: tq. ;) kita cuba.

Aril : hehe.. dah2. xde pape. saje je nak tulis kat sini. xde pape pun senanye. hehee ^^, peace!