Followers

Friday, 3 June 2011

Day Three : 10 Things that I hate .

Assalamualaikum ! heee :) 


Day Three : 10 THINGS THAT I HATE

1# : Banyak banyak sayur. kita tak suka sayur nie ! TOMATO ! 

2# : Kita paling x suka tempat yang SESAK ! nanti kita mula lah. pening .. huhu.. disebab kan terlalu ramai orang kot..

3# : Kita tak suka orang yang MEMBENCI orang lain.. ish.. macam nak kena penyepak je orang tu..  huhu.

4# : Kita paling benci orang yang x  MENEPATI JANJI .. betul.. rasa macam Geram jek !! ish! camne lah die bleh lupa janji die.. tapi kekadang, x ape kot.. maybe die lupa ke . kan kan? tu boleh laa di maafkan lagi..

5# : Kita tak suka SENDIRIAN. . kita tak boleh sorang2.. kita takot ! tapi yang pelik nye. bila duk rumah, sorang sorang boleh pulak?? mama ngan abah pegi kerja. kita duk rilek .. okay jek?? :) hahaha

6# : Kita tak suka orang yang SOMBONG ! erkk, dia ingat.. die siapa?? nak sombong2 ekk?? haha. sabo je laa kita.. kita ni sume sama jee.. makhluk Allah kan?? x payah nak sombong2 kan?? ;) cuba lah senyum ke?? senyum kan satu SEDEKAH .. 

7# : Kita benci orang yang x HORMAT ORANG TUA.. apehal ntah diorang nie.. ade yang sanggup letak mak ayah diorang dalam RUMAH ORANG TUA 2.. Ya Allah.. siapa lah yng besar kan diorang selama nie kan?? kita harap, orang yang tengah baca post kita nie. dia HORMAT ORANG TUA dia yek ;) 
Sayang lah mereka <3.. sebagaimana mereka sayang kita .. 

8 # : Kita tak suka bila tengok orang SEDIH . alaaa.. jangan lah sedih. plsss.. kita akan ikot sama sedih.. lagi2 bila orang yang sedih tu. orang yang paling rapat dengan kita.. kita boleh berdoa je, supaya dia KUAT. :) 

9# : Kita tak suka tengok LIPAS ! hehe.. geli.. entah ekk. sebab ape ? kita tak tau lah.. tp mmg betul laa kita x suke LIPAS. bila tengok LIPAS. kita cepat2 cabut lari ! haha..

10 # :  Last sekali, kita benci sangat bila kita DILUPAKAN.. huhuhu.. serius. kita mudah tacing jugak.. sape kata kita tak tacing! haha.. kita ade perasaan jugak yek.. huhu.. 

>> itu je lah buat masa nie.. POST YANG KETIGA .. yang KEEMPAT.. tgu esok pulak.. ^^, daaaaa~

3 comments:

Cik Tetra said...

wah!! baguslah ibah ni!! mesti ibah ni lemah lembut kan,,tgk gaya tulis da tau,,hehe,,btw semua yg ibah tulis tu mmg betul!! sokong 100%!! :))

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Cik Waeda
ish.. waeda xmo la cakap camtu. ibah biasa2 je lah..
nape ngan gaya ibah tulis?? nampak lembut eKK?? HAHA.. kelakar la waeda ni.. tgk tulisan pun dah boleh tau ke?? ^^,

Cik Tetra said...

hahahaha..2 la psl,,,dari care penulisan da dpt tau...hahaha...
bukan tulisan..cara penulisan.. :)