Followers

Saturday, 4 June 2011

Day FoUr : 10 Things I want to say to one person .

Assalamualaikum :))

10 things i want to say to one person

Okay.. kita teruskan post kita yang ke empat.. hari ni ibah nak cakap untuk seseorang.. untuk seseorang yang kita sayang.. 

1# : terima kasih atas semua  pengorbanan yang ABAH lakukan buat ibah dari kecik sampai laa ibah sekarang.

2# : terima kasih atas semua kasih sayang yang ABAH beri untuk ibah..

3# : terima kasih sebab ada dengan ibah. bila ibah sedih.. ABAH laa abah ibah. sejak ibah lahir kedunia nie. 

4# : terima kasih sebab sabar dengan ibah.. kalau adik buat salah. ABAH maafkan adik ehh.. ;) kalau adik mintak abah belikan ape2 tu.. ibah gurau2 je. tapi. abah belikan jugak an?? hehe.. maceh.. ^^, 

5# :  ibah mintak maaf sebab ibah x dapat nak banggakan ABAH dan MAMA . adik cuba jadi diri adik sendiri.. tp abah paham kan?? ibah tau.. :)) 

6# : terima kasih sebab bagi ibah semangat ... dari kecik ibah lahir. ABAH ngan mama laah jaga ibah kan?? ibah dekat Institut Jantung Negara selama 91 Hari.. Abah ngan Mama laa yg jadi semangat ibah untuk terus hidup. Buktinya, ibah dah sihat pun! heee:)) alhamdulillah.. Allah panjang kan umur kitaa... 

7# : rambut ABAH dah putih.. Ibah sukeee !! hehe.. dah boleh jadi ATUK dah kan bah??? SEMOGA ABAH DAPAT CUCU cepat2.. (tgu anak abang tau.) hehe..

8# : ABAH kelakar. ABAH suke buat cite kelakar die. sampai kiteorang dalam rumah tu gelak pecah perot.. hehe.. 

9# : ABAH.. ibah nak abah jaga laah kesihatan tu.. xmo lar hisap rokok banyak2 sangat.. nanti sakit.. sape susah.. ibah xna abah sakit.. nanti sape nak jage MAMA.. ;) ibah harap abah kurang2 kan laa hisap rokok..

10# : Akhir sekali.. ABAH..Ibah sayaangg ABAH sangat2 !! MUAAAHHH ! hehe.. 

Nie laa orang yang kita sebot ABAH. 
A.LATIF BIN ABDULLAH. . heeee:))

2 comments:

Cik Tetra said...

awwwwwww..so sweet la ibah!!

Ariel Pocong said...

so sweetttttttttttt................
:-p