Followers

Tuesday, 10 May 2011

Heel kita TERCABOT ! part 2

Assalamualaikum.. hehe :) 

Haa. tu, budak kecik tu buat ape kat sebelah HEEL kita tu?? sebok je tau! 
 

Heel kita dah dibetul kan!! cepat tak? cepat tak?? hehehe. cepat kan??
  Haa.. naseb baik dah betul dah.. pasni mesti KUAT lah tapak Heel ni.. hehe.. dah dipaku dan digam GAJAH terus.. hahaha


Aip! dak kecik ! ape tengok 2?? huhu.. alolo ^^, comey nye "BUDAK KECIK " kita tu <3

13 comments:

Shamsuddin Amin said...

siap ade part 2 lg... hehe
cantik la kasut tu...^^

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Dean
mesti la ade part.. banyak nak cite.. hikhik...

Cantik eh?? ibah mula 2 xmo beli heel nie.. ade lagi cantik dari ni..
malangnya kaki ibah x muat lak dengan heel tu..

*in conclusion. mama belikan ibah heel ni..:))

Salmiza S. said...

cepatnye siap! =)

adwafarahin said...

nak kasut tu!!!!!!

hehe tengs sudi singgah n follow :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Salmiza
hee:) kan kita dah cakap. cepat kan?? hehe.. x sampai bape jam pun..
da ciap!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Adwa
heee:) sama sama..

nak ek?? x bleh! haha. kita sayang heel ni.. <3

ABU said...

kuncing tu nak masuk heel kot..haha

banyak lubag2 pengudaraan yg baik..keh keh..

happy blogging:)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@ABU
haha.. kucing tu ngade senanye. nak enterprem.. hekhek:))

Shamsuddin Amin said...

baek nye mama ibah...
hehe

*pasal nuffnang tu dean pun x pro...
try tanye abu...
die pro sikit pasal bende2 cam ni...
dean pun rasanye ade RM0 je... hahaha

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Dean
Bukan mama yang tolong antar repair kasot ni.. Abah ibah yang tolong antar kan.. haha.. die kecian kot nengok anak die ni...

* ohh yek?? kena tanye abu?? haha.. RM0 ??? dean dapat?? ye jek!
nanti ibah try cuba test tanye abu pulak.. hehe.. maceh tau..

Fatin Baharum said...

wow, berkenan dengan style camtu skrg la, cantik kan. :)

latest entry : congratulations mky

AwieKashi said...

cte kasut pun ada part2 ek....hahaha

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@awie
ahaha.. opcoz! sebab banyak no nak citer. tu yg ade part 2..