Followers

Tuesday, 10 May 2011

Heel kita TERCABOT! part 1

Assalamualaikum sume. ;) 

 Syana & Ibah | Abang & Kak Nad

Hari tu, bersamaan dengan 7 May 2011. Cik Panda pegi Putrajaya. Ada apa dekat sana?? haaa. Cik Panda pegi umah orang kawen laah.. huhu.. Abang sedara kita bersanding kat sana. . haish.. panjang cerita nya. kalau nak citer.. X pe lah. Cik Panda pendek kan yerk cerita nya.. hehe.. 

Masa orang semua sibuk dekat DEWAN kan?? korang nak tau tak ? ape yang Cik Panda buat?? haha.. kita pegi main kat Taman Permainan!. dekat je ngan  DEWAN tu.. x jauh mana pun.. Masa tu Syana Noriza 
( Adik sedara kita) , ada dngan kita. .Haha! Seronok gila dapat jumpe Zana! kiteorang lepas RINDU !

 
Nak tau ape yang kiteorang buat?? Kiteorang main laa buai laju laju.. dah penat tu.. kiteorang main tu.. "KUDA" ( KUDA ke?? , haaa ape ape je lah..) yang penting dapat naik benda alah tuh! huhu.. 

Cik Panda pun naik lah "KUDA" tu..ohh! seronok nye dapat men benda ni zana!! haha:) Kecik kecik dulu Kak dieba x penah pun naik benda ni.. Dah umur 20 Tahun baru dapat rase! huhu..

>>>>

Kak dieba : Zana, eeehhh!! akak muat arr naik benda nie! KURUS nye akak! HAHAHA! yehaaa;))
( suka gila aku, sampai x ingat nak balik DEWAN.. ) Lepas tu. cik panda pun keluar dari KUDA tu..                                        
Zana: Kak dieba ! Kak dieba nengok Heel tu! 

Kak dieba : Ape benda?? heel?? ( aku rasa macam x jejak tanah je heel aku?? )  heel !! Alamak! Heel AKAK!!!! peh... TERCABOT ... ;(( Warhghhhh.. 
Heel aku !!! aloohhhh,.patot lah aku jalan senget sebelah.. ek! hahaha! sengal ko ibah!

Akhir cerita nie, Aku balik DEWAN dengan BERKAKI PANDA AYAM.. cehh ! macam mana Heel aku leh TERCABOT!

Tergelak kita sensorang bila ingat balik peristiwa yang jadi masa tu... adoii.. baru nak BERANGAN jadi TINGGI tau! aleh aleh.. eik! TERCABOT lak TUMIT die! 

>>> Cik Panda dah hantar REPAIR heel tu ... Sayang kat heel tuh.. ;) beli pun kat  The Mines.. bukan senang Cik Panda nak pegi KL .. jejauh uh.. Tunggu Heel cik panda Ciap!! pastu dah boleh gune balik! YEEEHAAA!!!!

9 comments:

Salmiza S. said...

hehehe... jgn jenuh ank mnuggu suda.... =)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Salmiza
hehehe.. jap gi Heel kita dah ciap!
lepas ni leh guna balik..:)

Shamsuddin Amin said...

meh sini dean baiki...
gune gam gajah...^^

Cik Tetra said...

heeeee comel je bace citer ibah ni!!

*kite pakai heel bile hari raye je..!!
weeeeeeeeee

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Dean
hahaa.. x yah dah.. ibah dah antar paku terus.. pakai gam GAJAH tak berkesan tau

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Cik Waeda
huhu.. waeda pena pakai heel??

* ibah dah lama nak pakai heel.. sekarang baru dpaat pakai. tapi, heel tu tercabot pulak.. cian betul

ABU said...

keh keh gelak aku baca post ni..hahaha

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@ABU
hehe... gelak lah. puas2.. heee:)

Ariel Pocong said...

pe klua x ajak pn....