Followers

Sunday, 1 May 2011

Ceritera Anak Anak Bugis ^^, Wedding Part 1

Assalamualaikum ;)) Hai Bloggie.. 
Cik Panda datang lagi ! 

Cik Panda nak bercerita lagi.. meh meh sini..kali nie, cik panda nak cerita pasal WEDDING ..
WEDDING siapa?? WEDDING ABANG AKMAL & KAKAK NAZIHA .. 
siapa diorang?? abang AMAL nie Abang Sedara Cik Panda.. kakak  NAZ pulak. dah jadi salah seorang KAKAK sedara Cik Panda jugak lah kan?? kalau dia dah berkahwin dengan abang sedara kita. jadinye! dia kakak sedara kita! kita dapat SAUDARA baru !! ;)) heeee suka nye kita..
bertambahlah SAUDARA MARA kitaa.....
 Kami !!  Anak anak bugis.. huhuhu!!
ade yang kecik2 lagi. ade yang dah pun masuk U ! heee;)) gudluck yek my cousin2.. love u..

 Cik Panda dengan Abang Ad.. ;) Abang ad, ibah x saba nak makan nasi minyak abg ad.. hahaha.. cepat2 yerk..Abang Mal dah lepas... Abang ad bila lagi kan??? hahaa, orang x saba  nak salam KAUT nie...

 Gambar di atas:  Muka muka niee, x sabar nak naik pelamin sebenarnye.. huhu!! ade ati .. amek gambar depan pelamin yerk! huhu.. tapi Cik Panda mmg suka nengok PELAMIN orang!
bila  TIME CIK PANDA pulak?? hehehe.. itu yang kita tak tahu.! lambat lagi.. pakwe pun x de tau! heee;))


Gambar di atas : Nampak sangat Cik Panda P**d*k ! hehehe.. adui..  Adik adik sedara sume tinggi macam GALAH kot! camne nie???


 Okay.. kami lah " pewaris BUGIS " hehehe! iye ke?? isk! 
tengah best2 possing .. ade pulak yang buat TROUBLE ! ! haha.. ;)) sabo je lah..
nak tau ape die?? 


Haaa!! NAJI  punye Selendang, boleh pulak tersangkot kat Baju Cik Panda!! Aishh! kaco line tau..^^,
Nengok tu Muka.. buat buat tak bersalah pulak.. hehehe..


SELAMAT PENGANTIN BARU ;)) ABANG AMAL & KAKAK NAZIHA.. <3
semoga bahagia sampai akhir hayat.. dan lahirkan anak anak yang comel tau!
yang paling penting SOLEH DAN SOLEHAH.. hehehehe..;)) amin...

4 comments:

HaLuNa ReTrO said...

comel2 sepupu ibah..ngee~

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehe..
@Azahari Yahya..
sepupu ibah jek?? hahaa.. diorang mmg comey.. kan anak anak bugis.. comel comel lah .;)) hahaha..

Hal lagi comey kot ibah rase... hikhikk

ana raisya said...

wane die lawa...huhu

Noor Adibah Binti A.Latif said...

* @ana
Wane ape yg lawa?? huhu