Followers

Monday, 23 May 2011

Ceritera Anak Anak Bugis ^^, Wedding Part 2

Assalamualaikum.. Haii Bloggie!! 
(cerita nie sambungan Ceritera Anak Anak Bugis ^^, Wedding Part 1 )
hehe... ade part part lagi tau..
Okay. hari nie. pada malam yang bahagia nie. Cik Panda. nak tunjuk kan somthing kat korang semua. apa dia?? meh sini.. sini.. kita tunjuk. tapi korang tengok tau. VIDEO nie sampai habis.. 

Haaa.. dah tengok dah?? waaaah.. tu lah kakak sedara baru kite! yang pengantin lelaki tu abang sedara kita.. masa nie. wedding diorang buat dekat BATU PAHAT. hehe. x sangka  abang sedara ibah ni dapat orang BP yerk... haha.. ;)) 

Akhir ucapan ibah buat abang dan kakak sedara ibah nie.. alolo ^^, comel comel nye ! suke tengok. kak naz.

TAHNIAH! AKMAL DAUD & NAZIHA MAJID  <3

* senanye .. x tau nak citer ape lagi dalam post kali nie.. haha.. blurrr.. xpe lah.. ape ape pun kita mmg suke tengok video nie.. arr. okay lah! kita nak sambung berangan jap! haha.. ;))
(bila laa abang ibah ni nak kahwen lak?? heee.. tunggu je laaa... ) 

7 comments:

Shamsuddin Amin said...

semmart la vid... hehe

tahniah pade pengantin...^^

Ariel Pocong said...

soh abg kawen cpt skit..ape la lmbt2...

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Dean
huhu.. semmart kan?? hehe.. ibah pun sukeee:)

tahniah kat pengantin je.. ibah?? haha

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@ARIL
ek eleh.. suke ati laa.. kang ibah kawen kan aril dulu kang. baru tau.. sibuk jeee.. haha

Ariel Pocong said...

ibah 2 nk kawen kn aril..baek ibah kawen dlu...

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@aril
haha.. erk.. dapat plak! nak soh ibah kawen dulu... wek C(:

Ariel Pocong said...

kawen cpt...