Followers

Sunday, 24 April 2011

Ashraf Muslim pilih Dayana sebagai Isteri ^^,

Assalamualaikum! heee;)) bloggie...
nengok lah gambar sape nie?? heeee, korang mesti kenal kan?? siape nie...


Akhirnya, Jejaka bernama Ashraf Muslim sudah pun bertemu JODOH nye dengan seorang GADIS..bernama Dayana <3
melepas lah kita! heheeh..( ade hati eh ko ibah! dekat ashraf muslim).. hehe.. 
harap2 mereka bahagia sampai akhir hayat mereka.. ;) 
lahirkan anak2 yang soleh dan solehah tau.. amin... 

kalau nak keterangan lebih lanjut, cuba bukak link nie Harian Metro ...
Bace lah.. sampai habes yek.. 

“Ciri-ciri Dayana yang merendah diri, bertudung, solehah dan sedap mata memandang merebut hati saya. Keserasian yang ada membuatkan kami yakin untuk bersatu,’ kata ashraf muslim.. <3 
 ( alalala, cuwit nye ashraf muslim nie.. ) heuehehe! 

Wah... dengar kata, mereka akan diijab kabul kan di Masjidil haram, Maakah.. wah.. beruntung nye mereka kan???  dapat di ijab kabulkan di sana.. kita?? belom tentu dapat ke sana.. hehe.. 



22 comments:

cik riffa :) said...

sy nak dia.
untung gilaaa bkl isteri dia.
hhe;DD

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@adik riffa

hehe.. nak die yek?? xleh lah dik.,. die dah ade DAYANA daa.. ;)
same2 untung.. sebab dayana pun pandai tentang bab2 perubatan nie.. Allah dah jodoh kan diorang,, hehe.. sweet je kan..kan?? hehe

Shamsuddin Amin said...

melepas la korg semua... hoho

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@shamsuddin amin
hehehe.. sape kata??
ramai lagi jejaka kat luar sana tu.. hehe.. insyaAllah.. kalo ade.. huhu
kan orang cakap. Kalau Ade Jodoh Tak Kemana kan?>?kann...

so, Menunggu je lah. mcam lagu yang kite letak dekat blog nie..
Menunggu... hehehe

adan said...

ashraf korang melepas la kan.. apa kata korang rebut sam adnan sempit pulak?

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Adan: ehehehe... sape?! adnan sempit yek?? aaarrrr, x de orang len ke??

fara_farez89 said...

alhamdullilhhh...akhirnye bertemu jodohnya...

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@kak fara
heee... akhirnya kan??? ashraf muslim dah bertemu jodoh nye.. akak bila lagi?? hehe;)) leh kita makan nasi minyak akak kan..

aQimie Ceplos said...

hahaha! amboi.. anak abah ni da gatai nk kawen da =.=

cik riffa :) said...

hhe..sy dah redha ni kak..
harap2 diorang kekal.
amiinnn :)

kak ibah,sy tag akak untuk join contest.

contest blog saya smart

cekodok jagung said...

huhhhhh!!! melepas aku..mak anakmu mintak maaf sebab mak tak dapat bermenantukan jejaka ini.... maafkan Tipah mak....wakakakaaka...

adan said...

woo.. memilih er.. adnan sempit tanak.. okok.. kalau macam tu pilih adan tak sempit nak.. kahkahkahkah..

AwieKashi said...

HAAA~~~cepat la kwen!

Cik Tetra said...

wah!! sy suke asyraf muslim...dia sgt ikhlas!!susah nk dpt lelaki mcm ni zaman skg!!untunglah dayana!! semoga diorang berkekalan...amin!! :))

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@AQIM
HEHE.. Gatai...??? bio lah.. macam lah ABAH x gatai kan??? hahahha..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Adik riffa
heee... maceh tag akak ibah.. eh. nnti akak baca k?? sory late reply. akak baru abes Final nie... tu yg baru reply nie.e..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Akak sam
HAHAHA! udah2 lah kak.. adoiyai.. akak nie.. kelako!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Adan
Hehehe! sape die? adan sempit?? huhu..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@AWIE..
haha! aip! suke suke je kan soh kita kawen cepat! Calon pun x dak.. nak kawen camne?? hahaha.. buat keja gila..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Cik Tetra
Betul sangat lah tu.. ibah pun admirer dekat Ashraf muslim nie.. heheh! ups! tapi nak wat camne.. Dayana dah ade die.. die dah ade dayana.. kan.kan.. huhuhu...
ashraf muslim lelaki pilihan kot! ^^,

cekodok jagung said...

akak pilih adan sempit la ibah..wakakakaakak...

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Akak sam
Wahahah!! akak nak adan sempit?? kang akak semput pulak. nnti kena bawak 'healer' tu kemana2 je bila dating ngan adan sempit.. huhuhu..