Followers

Saturday, 15 January 2011

Sarapan di warung.

Saba je lah.. Pagi2 lagi, dah nak buat orang marah tau.. Tapi, x apa.. nasib baik kesabaran aku ni ade lagi.
Korang nak tau sebab ape aku marah sangat nie.. HAHAHA!! nie haa, tadi pagi aku pegi ler makan kat warung..Aku pon order lah Teh Tarik, dengan Roti canai.. Mama n Abah  pulak order air Nescafe tarik kurang manis.. Yang aku pelik tu, air Mama ngan Abah dah lama sampai.. aikk!! Air aku mana??? isk! Teh tarik aku mana??? Aku diam kan je lah..Diam.. diam.. dan terus diam... aku senyum jek.. kat mak cik tuh.. Mak cik nie pon satu, Paham..paham je lah.. kalo aku dah senyum tuh.. aku nak air... naseb bek Noor Adibah ni x tercekik tau!! HEHEHEHE...  sampai lah Roti Canai yg aku order tadi dah habis , x dapat dapat Teh Tarik aku tuh... Kesian nya kat aku!!! Dah lah terbatuk2 kat situ.. ISHHHHHHHH!!!! Aku balik umah. buat Milo sendiri lagi sedap! euuuwww~
P/s: kepada  mak cik (tuan punya kedai)  len kali upah lah pekerja ramai siket.. x payah lah aku dok membebel.. buat tambah dosa tau tak?? 

Huuhuhu... sampai di sini je lah Kisah aku bersarapan bersama Mama dan Abah..

4 comments:

Qaseh dalia adelia said...

alahai nape tak mintak balik dear maybe lupe

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Qaseh: uhuhu... adui.. dah mintak bnyk kali.. last2 biarkan je.. kita balik umah. buat sendiri air.. uhuhu lagi sedap..

aQimie Ceplos said...

HAHA , aqm dgn awok penah kene kat uptown time part two.
order dari 8 stgah, until 9 sengah x sampai2 .
2 kali g tnye pakcik tu ckp tgh bwt. da pkol 10 g tnyer lagi . katenye tgh bwt..
peh ! 1jam segh tggu makanan, last2 kitorg bla je,
that y a smpai skg uptown last choice bile nak makan. HAHAHA

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Aqim: HUHUHU... tu lagi bnyk memerlukan kesabaran.. bgus lah korang.. Sabar eh?? x sangka ibah.. hehehe..
korang bla .. abes tu x makan la?? x kebulur ke?