Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 30 January 2011

Dia Nurin Najihah yg Kak ibah SAYANG!

Semalam ibah ngan mama n abah pergi ke Tampoi, JB. buat ape ibah ke sana?? hurm.. sebab ade jemputan  kawen ler.. hukhuk.. memang makan banyak ler jawab nyer.. dah lah ade 2 jemputan kami pegi!! makan 2 pinggan nasi beriani! peh.. HAHA.. kenyang perut ni.. 
orang cakap. Perut kenyang, hati senang! huhu. memang betul laa tu.. 
balik dari jemputan kawin tu. macam biasa la. mesti singgah umah nenek.. kat pekan nenas.. 
memang dah lama woh x jumpe nenek.. <3 heee.. dapat gak jumpe..
lagi2 anak anak ayahman pon ader.. memang best.. 
masuk2 je umah nenek. mesti lah kena salam sume kan?? ye lah.. dah bape minggu ibah x jumpe diorang..hehe.. hurm.. 


Adek adek sedara aku sume nye nakal2.. isk. sabo je lah.. masuk masuk je umah nenek, 
kak ibah! kak ibah! gemok lah. haha!! ceh.. gemok ekk.. 
pastu diorang cakap. ehh, xde lah . kak ibah dah kurus sikit! nape kurus nie! haha..
errr! korang nak tipu akak arr nie kan.. SABO JE LAH DIBAH.. 

herm.. aku kire 1(along),2(angah),3(caca), 4???.. eh.. mana lagi sorang! selalunye ade 4 orang kat ruang tamu nenek nie.. 
laaa... aby(nurin)  tido upenyer kat bilik atas.. heee.. Cian aby.

Perbualan Nurin dengan Kak ibah die : 

Kak ibah: aby.. aby.. akak datang nie.. bangon ler.. nape tido kat lantai nie.. 
Aby: ( muka die blur je.. nengok aku kat bilik tuh.. ) hehe.. cian die.. 
Kak ibah: aby.. meh tido kat katil tuh.. x mo ler tido kat bawah lantai nie.. yok bangun.. 
Aby: die geleng2 kan kepala.. x nak lah kak ibah. aby nak tido kat sini je.. 

Nurin..nurin... heee.. Dia memang anak yg manje.. satu lagi, nurin mudah kecik hati.. kalau kita gurau dengan die.. mesti die nangis..  padahal kite buat lawak je kot.. 
adui, bab nak pujuk die memang susah giler! haha.. aku dah lah x geti nak pujuk pujuk nie.. alolololo.... xpe.. nurin dah besar nanti nurin dah x nanges kan?? nurin kan kuat! kan.kan?? 

 Nie lukisan dari Nurin!! waaah.. ngah feeling feeling aku dengar lagu dalam bilik.. nurin panggil aku.. kak ibah .kak ibah! nak tgok tak nurin lukis?? tadi aby lukis gambar kak ibah, mak ngah n pak ngah.. Aku pun terkejut.. ehh, sempat pulak budak kecik nie lukis gambo aku kan?? HAHA!
btw.. Nurin memang ade bakat melukis.. TQ nurin.. hehe...

Gambar dari kanan tuh, gambar mama, yg tengah2 tu aku lah.. yg kiri sekali tu dah tentu2 abah aku.. huhu.. Nurin! nape lukis gambar akak kURUS! waahh.. kurus lah akak.. HEEEE~ 
SUKA SUKA SUKA SANGAT!! 



Nie lah Nurin najihah. anak ayahman aku yang bongsu.. Comel tak die??
wah.. die possing, macam tetau je aku nak letak cerita pasal die kat blog kan?? 



2 comments:

dania :) said...

alalalal .comelnye budak kecik ni :)

Noor Adibah said...

dania: ;)) comel macam dania gak an?? heee