Followers

Sunday, 30 January 2011

Banjir di Segamat !! Naseb baik kami sume cuti Mid Sem ...


Nina ! Aqim ! Aril ! Awie ! Hal ! Din !Korang !! Segamat Banjir!! Tgok tu penoh kan air tuh!! Tu Nirwana, Pasaraya yg selalu kita ngan kawan 2 , pastu kat sebelah nirwana tu ade warung mak cik yg jual Cendol, n pakcik jual burger kan?? ish.. habes dah diorang punye warung...  peh.. boleh pulak pakcik tu main air kat bawah tu?? siap basuh badan die lagi...uhuhu..PAKCIK! jangan main air lah! BAHAYA tau! heee~
kalo pakcik tenggelam macam mana?? pakcik pandai berenang tak?
Kat segamat nie ler kawan2 aku berdating.. uhuhu.. dating ke?? eh, kami keluar Outing lar.. Biasalah, kami kan pelajar Uitm Segamat. selalunye akan keluar pegi segamat tu je yg paling dekat..
ish.. Naseb baik kite cuti kan kan??? kalo x kite mesti x dapat nak keluar dah.. dok je lah dalam u tuh! 

1 comment:

-hasnurul afifah- said...

follow blog kamu juga.. thank you.. like2..! =)
tabahkan diri yea..