Followers

Wednesday, 26 January 2011

Benar atau memang benar??

Lelaki baik untuk perempuan yang baik..
Perempuan yang baik untuk lelaki yg baik jugak..
jadi.. kita tak payah nak cari cinta itu.. die akan datang jugak nanti. 
eheh.. betul ke aku cakap ni?? 
agaknye lah.. tapi mmg betul lah kan?

(saje saje je nak tulis blog ni .. huhu, x de ape nak buat, nak kaco orang x boleh. sebab dah malam dah nie..nanti orang cakap aku gila..) heee~ 
okay ahh, jom kita pi tido.. nunite! heee~

2 comments:

Ain Asrar said...

mereka didatangi untuk saling melengkapi :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ain: betul gak kan cakap awak tuh.. hee..
mereka dijodohkan mybe sebab mereka senang dan selesa antara satu sama lain.. n utk saling melengkapi.. ^^,