Followers

Thursday, 13 January 2011

Awak... saya rindu awak..

Awak sentiasa dalam ingatan ibah.. selalu kak..
 10/ 1/ 2011... tarikh nie awak datang lagi dalam mimpi ibah.. Ibah x bape ingat time tu.. tapi dalam mimpi ibah  tu, kita ngah pergi Jamuan Hari jadi.. tapi ibah x pasti.. jamuan tu untuk siapa sebenarnya...Mgkin jamuan hari jadi abah... Mgkin awak nak sama2 sambut hari jadi abah kan?? 13/ 1/ 2011 .. Nie tarikh Hari Lahir abah... tapi ibah x nampak abah dalam mimpi tu... Yg ibah ingat, awak ade pakai kan rantai utk ibah. mungkin rantai tu akak hadiahkan pada ibah ... .
Cantik sgt kak.. rantai tu panjang... warna emas.. Terima kasih akak.. walaupun, itu hanya mimpi.. ibah puas..Ibah harap akak sentiasa tenang di sana ye.. InsyaAllah, Abah n Mama selalu doakan akak di sana..

13/1/2011.. tarikh ni hari special abah kan?? Hari jadi abah yg ke- 52.. Semoga abah kita sihat selalu, semoga Allah panjang kan umur abah kita kan akak???

Dah 3 kali dah masuk kali nie.. akak dtg dalm mimpi ibah.. walaupun akak x bercakap ngan ibah.. dalam mimpi tu, ibah tau.. ade sesuatu yg akak nak bgtau ibah kan.. ibah tau..

Akak.. ibah rindu akak.. ibah demam hari ni.. tadi ibah pegi Penawar.. kena amek darah, ibah x suka.. ibah ingat ibah x demam.. tapi, Dr cakap badan ibah panas .. 39.10c.. Esok ibah kena pegi lagi Penawar.. amek darah lagi.. Dr nak check lagi.. ibah dapat cuti.. 2 hari.. Tadi abah call.. abah nak amek ibah kat segamat.. ibah cakap. ibah x nak lah.. sebenarnya ibah nak balik.. tapi x nak lah susah kan abah.. nnti abah penat ..xpe lah kak.. kat u nie pon ramai yg jaga ibah.. Nina selalu ade dengan ibah.. kawan2 ibah yg len pon selalu amek berat ttg ibah.. terima kasih korang...

hari nie pon.. Nina jaga ibah kak.. Cian die.. Die ponteng kelas, teman ibah.. jaga ibah.. tuam kan kain basah kat kepala ibah yg panas nie.. Ibah malu lah kak.. ibah x nak susah kan sesapa pon.. tp ibah bersyukur. ibah dapat sahabat macam die.. die tak tinggalkan ibah masa ibah susah.. Terima kasih AINI AMANINA..
http://lagendainina.blogspot.com/2011/01/u-r-my-bestie-my-ibah.html

2 comments:

aQimie Ceplos said...

T.T sedih la ..
ibah kuatkan semgt k ..!
kite yang yg hidup ni kne teruskan .
yeah .. you can my litle panda ! hehe
don poget makan ubt tw *.*
ceria2 selalu ;)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Aqim: huuu~ x ape.. btw, tq bagi ibah semngat..
cuma kekadang je rindu kan arwah.. x dapat na elak.. Yer.. panda x kan lupa makan ubat.. Noor Adibah kuat semngat.. insyaAllah =)