Followers

Thursday, 17 October 2013

Rindu

Bismillahirrahmanirrahim...





rindu nya lahai kat diorang ni... 

Last jumpa haritu... entah dah tak ingat dah bile terasa lama betul tak jumpa. macam setahun x jumpa! 

#WeAreBestFriends... 



9 comments:

Dzureen Darwis said...

Saya dan kawan2 semua terpisah jauh sekarang huhu

Nurzakiah Hanum said...

best kan kalau masih dekat2

Cik Tetra said...

awak! kita pon rindu awak sangat sangat sangat sangat sangat! faham tak? hew hew hew

insya Allah nanti kita jumpa la ye. :')

Noor Adibah said...

@Dzureen Darwis : kalau dah terpisah dgn kawan2, bila jumpa lagi mesti rasa seronok sangat kan!

Noor Adibah said...

kak zakiah : herm.. tu laaa best kalau dekat2 ni jumpa pon senang.. tapi tu la memasing sibuk study.. huu .. tggu memasing free lah kot

Noor Adibah said...

waedaaa!!! bile tu nak jumpa! mmg alamatnyaaa tgu kite abis sem ek?

HaLuNa ReTrO said...

ye lahh..rindu kt waeda jerkkk..huhu

Ummi Kami said...

Assalamualaikum, Kak Ummi pun rindu dengan hamster Kak Ummi yang hilang tak balik-balik....cari dah tapi tak jumpa sampai sekarang....

Ummi Kami said...

Jom singgah blog kak Ummi.... :)

http://mamasentimental.blogspot.com/2013/11/pantun-rabu-yang-hilang.html?m=1