Followers

Saturday, 22 September 2012

untuk 3 hari --> Atyn, Nad, Yana dan Ibah .

Assalamualaikum w.b.t ...

Hari ini, hari yang tak dirancang pon sebenarnya. Kiteorang tinggal 4 org je kat umah sewa ni. Aina takde, dia tido rumah cik ada kat dalam kampus tu.. Aina pon tak sihat.. die demam. alaa, sian diee. 

Aina nak tau tak ? bila aina takde kat umah.. kiteorang masak lauk simple2 gila. 
nak tau ape lauk kiteorang? 

ha ... ni lauk kami, telur dadar yang di goreng dalam rice cooker . amekaw.. susah betul nak masak kalau barang tak cukup. apekan daya.. guna je lahh ape pon barang yg ada . ha ha ha. 
macam ni lah hidup bujang ekk. huhu. 

--------------------------------------------------------------------------

Petang tu, kiteorang berbual2 depan tv.. tiba2 macam mana bleh kuar idea nak kuar bandar segamat nak jenjalan. dalam kul 5 ptg kiteorang call teksi.. ade ke patot dari rumah kiteorang Taman Laksamana naak ke bustand ni kene caj RM 10. huhu. kami pon redha la bayar .. 

sampai2 je OS. kite pun ape lagi. gi wayang lah. tengok cerita UNTUK 3 HARI. 
balik dari tengok wayang. teman yana Solat dekat terminal tu. huu. almaklomlahh ade diantara kami PMS . huu.

Dalam kul 8 tu kiteorang jalan kaki ke dataran segamat. time tu ade pasar. lepas gi pasar kami semua duduk dekat dataran tuu.. duduk lah kiteorang sambil makan keropok lekor tengok manusia sekeliling.. hehe.

:D

apa yang boleh saya cakap. saya suka gambar ni. :P

 ^^.

 sekali pandang macam i-city ekk? he he he. nampak tak. gambar kat dataran segamat je pon.

 yana, ini kita belum pegi i-city. cuba pegi. mesti eksaited kan.heee.
Mohon awak bawak kite gi i-city. EH.. teringat pulak cerita SAM. sweettnyee.. hehe

 mohon wan tengok gambar atyn ni. hehew. 

bali dari pasar tu, kiteorang buat keputusan nak menapak dari terminal sampai lah rumah sewa kami di Taman Laksamana. huhu.. 

Dalam masa tu, banyak pulak kereta yang hon hon. cehh.. apesal ? tak penah nampak orang jalan kaki ke macam mana ? ade yg jerit kat kiteorang cakap 'oppa gangnam style'. ade ke? gila ape nak ber'gangnam style tengah2 harok ni. haha. sengal la org tu.. 


okayyy.. gambar yang kami ambil . siapa tahu tempat ini. sila buat buat tak tahu ehh. 

Alhamdulillah kami berempat selamat sampai rumah dalam pukul 9.20 malam. dalam 20 minit kot kiteorang menapak dari terminal. heh heh .. balik2 je rumah .. masing -masing berebut bilik air.. nak mandi ... 



J  U   M   P   A    L  A  G  I . 

P/S: mohon Aina cepat sembuh dari demam. mohon Lini balik rumah bawak dapur ehh. boleh masak best2 sikit..

1 comment:

erry edz said...

nice. do follow mine