Followers

Wednesday, 18 April 2012

Selamat pagi bloggers !

Assalamualaikum. . . 

Bangun ! Bangun ! Bangun ! Selamat pagi korang ! 
 hehehe :) ibah tau, pepagi macam ni mmg ramai yg masih terbongkang dekat atas katil sambil menikmati bantal peluk yang empuk dengan kekabu kan?!  kan?! ehehe.. ewah2, sedap kan korang! sape tak suke kan kalau tido dengan bantal empuk.. camtu ibah punn suke ..

tapi..

tapi kan... korang pernah tak jadi macam mamat sorang yang kat bawah nie???

hehe.. tuh! ish2.. ligat nye budak sorang ni nak bangun tido?? 

Korang pernah tak jadi cenggini?! hehe! serius! ibah pernah! perasaan tu macam dah bangun tido , tapi rupanya.. bila ibah dah sadar tu kan.. mashaallah!! aku masih terbongkang atas katil ! 
Eiiiik? bukan ke tadi aku dah bangun?! dan aku baru pasan tadi aku pegi gosok gigi..
laaaaahhhhhhhhh..... MIMPI rupenye!

ngehehehehehehehe :) * BURUK NYE PERANGAI KO IBAHH.. -.- 

p/s: bloggers, haii, selamat pagi.. takmo buat  cam ibah tauu... buruk perangai tuuu..

19 comments:

Anum said...

pernah gak jadi pada anum
masa tue betul2 liat nak bangun

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Anum : heheheh. anum pun penah eh! kan! anum penah tak perasaan tu macam dah bangun tdo. tapi rupenye masih tido kat atas katil??

Cha_Haya said...

siyes! penah jdi! slalu kot.. he3.. dh tersedar, ya Allah! aku dh lewat! terus berlari msuk toilet..
slalu jdi time blaja dlu..>.<

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Chahaya : ehhehe!! haii! wah, dia dah bangun jugak eh?! selamat pagi chahaya! kan3..selalu eh? kelakar ekk bila pikir balik. pastu kita bangun2 tu siap boleh geleng-geleng kan kepala..

lepas tu kan, cik chahaya sempat tak sampai kelas ontime??! tak lambat? tak kena marah ngan lecturer??

DRceria said...

OOOO.. K A N T O I

Noor Adibah Binti A.Latif said...

DRC : eh eh.. ape yang KANTOI nyee!

Cha_Haya said...

sempat je cik ibah! dh mandi pun ala kadar.. hahaha teruk betul prangai ko chahaya =.=

papepun tu dulu.. acecece ;P

eLL said...

dulu masa bujang atau masa study dulu selalu gak mcm tu

Nadratul Syazwana said...

Hehehe pernah sgt ni jadi camni. Malunye :S hihi

Syira Qahira said...

salam

kalau hujan mmg sedap layan tidur...

pernah juga mimpi sampai terjatuh dari katil..huhu

Cik Tetra said...

HAHA kite pon pernah mcm ni :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ell : ehehehe... dulu2 yek?? sekarang dah tak mcm ni ke??

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Nadratul : ehehehe.. malu ke? alaa, tak yah malu lahh. kita ni 2x 5 SEPULOH jee..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Syira : walaikumslam.. memang betul sangat lahh tuu.. kalau hujan mmg syok tidur je kan.. memalas kan diri.. err??? awak pernah tidur?? mimpi sampai jatuh katil ke???

kita tidur ganas lahh jugak. sampai tangan ke muka orang ni haa.. tapi belom pernah jatuh katil lagii... hikhik!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : awak pernah ke?? hehe. kite ingat lagi awak kata kita tido sampai tangan kita ke muka awak.. huhu.. serius kita x sedar! tido mati kot!

ank mak siti said...

Errr.. bleyh plak da gosok gigi time tdo? huhu, mls nak bgun kan.. mcm2 mimpi smpai nak elak dri bngun an.. hehe.. sape lar yg buruk prngai nieh.. :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

awak: entah laa kan sape lar tuh yg perangai buruk. * sambil geleng2 kan kepala.. heeee!

Cik Kay Jue said...

hahaha.. adeh.. roh yang berjalan pergi gogok gigi.. jasad nya masih tidur.. haha..

cx's said...

heheheh sgt comel.