Followers

Saturday, 11 February 2012

:)


Sesungguhnya , lelaki yang sanggup ketepikan egonya demi mempertahankan sebuah perhubungan adalah lelaki yang hebat
 
P/s: Kawan, semoga cepat sembuh.Aku sayang kau.
 

10 comments:

sea_lavender said...

setuju sgt statement nie =)

Cik Tetra said...

setuju! btw siapakah lelaki berkenaan? hikhik.. :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

sea_lavender : kan :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda : HAHA! setuju aje kan mak jemah nie?? ^^, ye la u ollss... siapakah lelaki berkenaan tak penting. tapi dia tu seorang yang bernama lelaki laaa.. hoho!!

Alia Rahmat said...

alolololololololo.. seronoknya dapat lelaki yang mcm ni ^^

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Alia : alalala, seronok ye?? hehe. comel la alia.. okeh. akak doakan alia dapat lelaki yang macam ni ye.. insyaallah lelaki merangkap suami yang misali terus buat alia..

Anonymous said...

Doakan aku sembuh sepenuhnya dan dapat rehat dengan tenang. Aku sayang kau jugak, kawan. :)

Alia Rahmat said...

amin amin amin amin ;)

AwieKashi said...

macam saya kan? ;)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

awie : haha. okeh. ya lah tu.. :D