Followers

Thursday, 8 December 2011

Its AMAZING how someone can break your heart ...but you still love THEM with all little pieces

Assalammualaikum w.b.t :) 

Leganya aku bila aku dah sampai rumah yang tercinta, berbuka puasa di rumah.. 
dapat jumpe mama dan abah.. yang aku sayang.. rasanye segala masalah aku lenyap begitu jee.. 
walaupun tadi masa dalam perjalanan balik BP waktu nye memang panas terik.. 
dengan aku yang berpuasa.. haish.. Allah je tahu.. tengok orang sekeliling aku, ade yang menjilat2 aiskrim mereka! pehhh.. tergoda aku jangan caaakaap! HAHAHA! sabo aje laaah..



The girl who always laughed, cried. 
 The girl that never stopped trying and finally gave up. 
and 
She whispered to herself  " i can't do dis anymore " ...

Aku janji kali ni aku akan kuat.. demi diri aku.. bukan orang lain... bukan untuk siapa2 pun.. tapi untuk Mama dan Abah aku.. Keluarga aku.. Kawan2 aku yang aku kenal dari dulu .. dan kawan2 yang baru je menjengah masuk dalam hidup aku.. AKU SAYANG MEREKA :) 
aku perlukan korang..

bila kawan pimpin tangan kita, apa yang korang rasa??? 
baru aku sedar aku sayang mereka saaangat ! 

Waeda, mak jemah yang aku kenal.. tak sampai setahun pun..tapi hanya dalam semester kali ni aku dapat kawan bernama Nur Wahidah Mohammad  tapi aku dapat rasa yang aku kenal die macam dah lama.. :) aku suka cara dia.. entah lah .. aku pun tak geti nak terangkan camne ehh.. tp memang aku selesa kawan dengan dia. dengan kepala bengong dia tuh..
dan apa yang aku tahu dia dengan prinsip dia. "apa orang kata, biaq pi laah! dia adalah diri dia.. "... aku tahu, memang semua orang ade hati dan perasaan, tapi dia..memang kuat..dengan kaki dia yang macam tu.. dia tetap bersemangat.. kadang2 aku pikir aku pun tak kuat macam dia..
bila aku tengok, dia dan kawan2 dia.. happy2! itu yang membuatkan aku lebih bersemangat.. aku suka tuu...

ibah cuma nak kata  kat dia
AKU BANGGA NGAN KAU WAEDA :)
dan Waeda, bila ibah nengok waeda.. ibah akan ingat SYANA NORIZA
adik sedara cik ibah panda yang selalu sengal. . heee.. sayang zana <3


P/S : I WILL ALWAYS LOVE YOU  :D
143 

P/S: DONT LET YOUR BEST FRIEND GO .. MEREKA SAYANG KAU. . KISAH PASAL KAU.. KUATKAN DIRI KAU NOOR ADIBAH <3

10 comments:

mrs.cokelat said...

wahh dier. bunga2 gitu.. :)

Cik Tetra said...

Ibah..terharu la macam ni..huhu..thanks tau anggap kite kawan ibah..wlpun kite baru kenal tp mcm da kenal lame je kan..heeeeee..bg kite persahabatan bukan dihitung dr segi berapa lame kite kenal tp dari segi kesefahaman dan datang dari hati sendiri.. :)

i love you friends!!!! <3 <3 <3

AliaJustea said...

alololo .. sweetnyeeee..

*oke..kat rumah .. bye T__T
~jelesss

Noor Adibah Binti A.Latif said...

kak long : ehehe. berbunga2 pung sebab kawan2.. tak salah kan kan?

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda: hehe mak jemah kita ni terharu eh! alalala.... sama2 waeda :) ibah anggap waeda kawan ibah.. tu laa ibah rasa macam dah kenal waeda lama je.. huhuhuhu!!! insyaAllah kita faham satu sama lain!

i lovee u too mak jemah... we olls love you. hihi

PS: ni balik JB tak?

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Alia: hehe.. okay jeles ehh... alia tak balik minggu nie???

Aini Amanina said...

:)

AliaJustea said...

tak lah kak .. ade module =='

syananoriza said...

lalalalala~ eh, termasuk sini. siapa syana noriza tu ek? heee laaffchhuutttoooo bebeh

Noor Adibah Binti A.Latif said...

haha.. zana : akak pon tak kenal laa sape syana noriza tu.. akak tertag jee tu.. haha!