Followers

Saturday, 12 November 2011

Kesian kau

Assalamualaikum.. 
Haii, bloggie ! korang pernah  tak rasa kena  tinggal dengan mak abah korang?? huhu!! 

buat pertama kalinya, abah ngan mama aku pegi JB. tinggal kan aku. 

ade jemputan kahwin katanye.. tapi jemputan nye untuk dua orang.. 

jadi, aku tak boleh nak ikot laah kan??

kesian kat  kau ibah.. huuuu ~
BUAT APE AKU SORANG2 KAT UMAH NIE??

HAH! TAK TAHU. TAK TAHU.

KORANG ADE IDEA TAK???  



Dah terbiasa macam ni. sorang2. ^.^ camni lah agaknya kalau takde ramai adik beradik.

 kalau ade benda alah yang macam  ni kat rumah kan bagus.. bleh main dengan  dia.. huuu~

| ABAH.. BELIKAN IBAH SATU MCAM NIE.. BOLEH ?? |

4 comments:

Cik Tetra said...

kesian..kesian..kesian.. *versi upin ipin..hihi..alaaa kat rumah sorg2 ehh..baik2 tau..ade hantu menyorok dalam peti ais..hehe.. :P

Noor Adibah Binti A.Latif said...

huhuhu.. kesian jek??
errkk.. wahidah.. main kasar nampak..

ank mak siti said...

alorh wak.. keciannyer die kena tgal dek org tua nyer.. mnangis x? awak makan ape duk sorang2 kat umah? masak kew?.. hehe.. abg awak kan ade..

Hehe, bestnyer kalu ade brg mainan cm piano kat umah tu kan.. huhu..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

kesian jee?? eleh.. ANAK MAK SITI, ANAK PAKCIK LATIF ni kuat arr. x nanges pong.. hahaha. tak masak kat umah.. MOGOK!