Followers

Sunday, 13 November 2011

I wonder if you wonder

Assalamualaikum..



Dear heart.. fall in love, not when you're lonely. 
But love when you're ready!

KORANG PERNAH TAK JUMPA SESEORANG YANG BOLEH JATUH HATI PADA DUA ORANG DALAM SATU MASA?? 

AKU CUMA NAK CAKAP SESUATU KAT KORANG 
HIDUP NI MACAM RODA TAU.. BERPUSING..
JANGAN  PERNAH MAINKAN PERASAAN ORANG.. 
NANTI SATU HARI ORANG LAIN AKAN MAINKAN PERASAAN KITA BALIK.. 
MACAM MANA?? KORANG MESTI TAKNAK KAN??

BAIK LELAKI..BAIK PEREMPUAN.. DEDUA SAMA JE.. JANGAN NAK SALAHKAN SATU SAMA LAIN... OKEH..


P/S: Ikhlas dari Cik Panda <3

10 comments:

Cik Tetra said...

hmm..boleh ke jatuh hati pd 2 org dlm satu mase..mustahil kan..tp kalau niat dia just nak mainkan perasan org. ade kot..setuju dgn ape yg ibah ckp.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Cik tetra : entah laa yek.. kalau perempuan.. ibah nak tanye waeda.. waeda bleh ke sayang dan cinta dua orang dalam satu masa??

dan ape maksud suka, cinta dan sayang pulak bagi waeda??

Cik Tetra said...

hurmmm..kalau kite kan..x boleh kot..kalau dah betul2 syg..xde nye nak pndang laki lain..

bagi kite:

suke : perasaan yang boleh wujud utk ramai org..bg kite suke ni lebih kepada luaran..contoh kite suke artis korea..kite boleh suke lebih dr satu org dlm satu mse..tu maksud suke bg kite..

cinta : cinta bg kite bile ade 3 perasaan wujud dalam hati..perasaan suke, sayang dan kasih. so complete lah.. :)

sayang : bg kite perasaan syg menunjukkan yg kite ambil berat kat orang tu..syg x semestinya cinta..sebab kite syg maybe sbg sahabat, or else.. :)


p/s: err gile pnjang comment..HAHAHA

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ushooo.. heheheh.. Cik Tetra, anda AWESOME! sebab soalan ibah awak jawab dengan sempurna.. cewah!

makna cinta tu, ibah ingat lagi soalan yang waeda bagi kat ibah.. waeda tanyekat formspring an! heee.. <3

p/s: HAHAHA! takpernah2 jawab panjang lebor kan!.. ish2..takpe2 ..tuan belog ni suka bila nmpak comment panjang lebor ni..haha.

Cik Tetra said...

ibah: hehe...awesome eh..well waeda kan pakar motivasi..heeee.. :)

haha a ah..betul2..yg kt formspring tuu..:)

p.s: haha first time ni jwb onjg lebar..mcm jwb spm pulak..hehe.. :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Cik Tetra: amboi.. nak jugak yek jadi pakar motivasi.. huhu.. ibah ingat Nina je yang berbakat nasihat2 orang ni..

Huhuhu!! pasal jawab spm nie..apesal awak tak tdo.. esok paper BM tau! gi tdo.. lagi satu.. takleh tulis pendek2 tau masa essei.. nanti kene potong markah.. 1/2 markah amat berharga tau.. hikhik..

Cik Tetra said...

hahaha..kalau nk tau..one of my cita2 nk jadi pakar kaunseling..hehe.. :D

errr..nak tido la nihh..sebab x sedap badan lahh..rase cm nak demam je ni..sejuk gile kot..huhu.. k la ibah gudnite..insyaallah see u again tomorrow.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

yeke?? apesal ibah baru tau nih.. hahaha..

okeh2.. gi tdo eh.. anak dara takleh tdo lambat.. huhu.. nanti mak mertua taksuke.. (ahaha.. aku pandai je cakap orang an?? aku pong same..

nunite.. cik tetra.. mimpi indah yeekk.. hah! tuu.. kalau rasa nak demam cepat2 mam ubat yek.. daaa~

Aini Amanina said...

Betul tu betul. Nina setuju. Hidup nie ade hukum karma. kalau dah tak nak cakap tak nak. jangan nak mainkan perasaan orang. nant kalau kena kat batang hidung sendiri, hamek ! rasalh sakitnya sendiri.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Nina: hamboi.. setuju je kan. Nina, jangan mainkan perasaan orang yek.. ni nasihat adik kepada kakak nie..