Followers

Wednesday, 5 October 2011

.. miss u so much ..

Assalamualaikum :)

Hari nie, ape yang aku cari.. cari.. aku mencari suara seseorang.. yang bernama MAMA.. mama ibah ! I MISS U SO MUCHH!!   Mama, hari ni hari ape?? ikot kan, dah 22 hari tak jumpe Mama. haha.. baru 22 hari kot. belom 220 hari tak jumpe?? Grrr.. aku tak tau ape akan jadi pada aku bila tak jumpe mama.. bangun pagi aje, dengar suara die. ni bila ade dekat U. memang takde la nak dengar suara Mama..


Ada satu je pilihan untuk bercakap dan berhubung dengan dia.. melalui henpon aku dan melalui FB ! <3 
huhu.. FB?? alaaa, biasalah.. die kan MAMA berteknologi tinggi.. mestilah guna FB.. cuma TWITTER je die belom pandai guna! hihikhik! ( ek eleh, padahal aku pun tak tahu ape menatang laa TWITTER tuh ) tak paham kot... FB pun sekarang merepek2 .. apesal ntah dah UPGRADE sangat.. ikot kan hati macam nak BUANG aje FB .. grrr...tp disebabkan ramai KAWAN yang aku SAYANG kat FB tuh.. x jadi nak buang.. FB.. <3

Mama, ibah ade permintaan nie.. Hari AHAD nie, ibah nak balik rumah.. Mama mesti ade sekali amek ibah kat segamat nie ehh. ikot abah tau maa.. Pastu ibah nak makan lempeng dengan asam pedas ayam yang mama buat.. lagi. ibah nak mama buatkan air nescafe pagi2.. panas2.. pastu ibah nak tengok  TV9 'Nasi lemak Kopi O ' dengan mama pagi2.. :) pastu kita layan KOREAN DRAMA same2 ehh maa <3 wahhhh.. rrrrrriiinnnddduuuuu ituuuuu<3

Cari laa mane mama Cik Ibah ? Abah cik Ibah ? heee... 
Sape pandai teka? die memang pembaca setia BLOG MY DIARIES PANDA nie <3

Tapi, tadi mama call... tetiba mama cakap, 28hb nie mama nak bawak pegi ENDAU RESORT. eh.. entah, katanye dekat MERSING.. ushoo!! maksudnye. aku dapat BERCUTI di tepi PANTAI laa kan ! i love that! aku dah lama tak rase hepi camtu.. nak bercuti bersama FAMILY.. serius aku kata aku JELES gila tengok orang pegi BERCUTI BERSAMA FAMILY DIORANG..  mama, abah, ibah, abang dan kak nad.. kami sekeluarga akan bercuti di sana nanti.. InsyaAllah 20 NOV niee, kami satu keluarga pegi INDONESIA..
** tapi 19 NOV aku ade MUET pulak.. grrr... tak kire! Ibah nak ikot jugak mama..  eheee.. 
Bukan senang nak dapat peluang camnie, bila dah dapat peluang pegi. aku nak pegi...

I GONNA MISS U MUM.. ILYSM <3 
LOT OF LOVE FROM UR sweet sweet DAUGHTER... hehehe!

8 comments:

Cik Tetra said...

amboi..bnyknye permintaan ibah..hehe..

untunglah g bercuti nnti..awesome..

mak ibah tudung purple yg pakai kain coklat..abah ibah yg kurus tu..yg tgh cangkung tu kan..betul x??

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehe.. banyak ehh.. tu ade lagi tu. belom senaraikan jee..

ngehehe!! Awesome ekk. bila dengar nak bercuti.. dah laa belom abes final nie.. ade 2 paper lagi.

p/s: WAEDA SELALU DAPAT JAWAB KAN! hee..<3 sayang dia sangat lah . muah.muah.

AwieKashi said...

kenapa gambar saya tak de nie??
bukan kita pergi sesama ke? -.-'

Cik Tetra said...

tula byk sgt permintaan..kalah puteri gunung ledang.. :P

wah betul kan..heeee..of coz la dpt jwb kite kan awesome!! :D

syang ibah jugak!! 143 <3 eh boleh ke gune 143??? hikhik..

mrs.cokelat said...

sy pon rindu mak ayah sy :(

Noor Adibah Binti A.Latif said...

awie : ???? hahah!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : hehehe.. banyak ekk?? yey! dah sampai umah daahh... dah dapat makan lempeng! dengan asam pedas!

eleh! 143 ehh.. boleh.. untuk kita sume bolehh.. hahaha,.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

kak long : akak <3