Followers

Wednesday, 28 September 2011

Moga Panjang umur awak ^^,

Assalamualaikum.. 

Gambar ape kah ini ??? huuhuuuu.. Entah.. Tak tahu.

Nie gambar saya dan DOMO .. alololo.. penat kite carik die.. 
akhirnye, jumpe  di Kelate.. hehehe!

Nie semua gambar pada 27 September 2011 <3 
a lot of memories..

Domo si dia yang punya.. <3  Hepi besday ke 20 awak.

 Itu, Panda milik saya.. <3 mekaceh yek awak.. :) 

Kisah Nenek saya pulak !  ohh.. kisah nyeee... 
( pada 27 Sept 2011 jugak. )

 Ini pulak Nenda saya.. Che Zainab.. heee.. 
( dia sedang menunggu rumah nye siap ) 

 Ini pulak rumah lama nenek yang telah dirobohkan.. 
( wahh.. x sabar nak lihat rumah baru nenek.. ) 

 Ushoooo... kerja2 sedang dilakukan.. 

Ini lah .. Lakaran rumah Nenda kami.. Nenda Zainab Yusoff :)  
di Pekan Nenas, Johor.. Doakan rumah nenek cepat siap yek ! amin... dah lama kami semua tunggu.


P/S i love u : Moga awak panjang umur.. dan dimurahkan rezeki..  insyaAllah apa yg di cita cita kan dimakbulkan Allah S.W.T..  kita xmo cakap banyak kat sini. sebab FINAL EXAM belom berakhir. Gudluck !

5 comments:

Cik Tetra said...

untunglah panda berkawan ngn domo..sweet gitu..hehe..mcm mne plan ibah? da buat?

T.Tania said...

ibah !!!! bila ibah g kelantan .sy pun g klantan awal bulan ni td . ade kerja maktab ckit .... :))

sea_lavender said...

amin..moge umh nenda kamoo cpt siap =) gud luck next paper~

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : domo ngan panda ekk.. naseb baik pandai berkawan kan.. huhu.. untung laa kan .. sangat.. :)

p/s: plan?? heee! yeshh, berjaya.. tapi satu je yg x berjaya ibah tunaikan.. huuu...cupcake nak bagi die buruk.. haha.cian..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Tania : haiii!!! ibah pegi kelantan aritu .. awal bulan puasa aritu.. laaa, ye ke tania pun ade pegi sana ehh.. jumpe tak gewe kat sana? huhu..