Followers

Wednesday, 12 October 2011

Beryukur apa yang ada :)

Assalamualaikum..
   Haii, Bloggie cik Panda.. semua sihat?? Alhamdulillah.. hari ni kita diberikan peluang lagi untuk bernafas.. terima kasih kepada Ilahi... kita suke sangat bila dengar lagu nie.. :) kalau dengar lagu nie, kita rasakan hidup ni mesti bersemangat walaupun kita diuji dengan pelbagai ujian dari-Nya..

D'Masiv Jangan Menyerah

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Reff 1:
Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Back to: Reff 1

Reff 2:
Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal putus asa

Bridge:
Jangan menyerah (6x)

Back to: Reff 1 & Reff 2

Coda:

Dan tak kenal putus asa (2x) 
P/S : WHERE HAPPINESS COMES FROM ???
 

16 comments:

Cik Tetra said...

suke lagu ni..n suke sume lagu yg d masiv nyanyi..heeeee.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

heeee. waeda, ibah x pernah dengar d masiv nyanyi pun.. agak pelik di sini. siapa d masiv pun ibah tak kenal. hihi.... die nyanyi sedap kan. kan.. :) baru tahu.. lirik die pun ibah sukeeee...

Cik Tetra said...

la yeke..kite suke d masiv dari form 5 lagi..cube dengar lagu cinta ini membunuhku..best kot... :)

a ah dia nynyi mmg sedap.. lirik best kan..:D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda: huhuhu... nanti ibah nak dengar lah ...

p/s: best2..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda! heee. lagu tu ekk. haa, ade2! ibah penah dengar. huu. hoh! nama penyanyi tu Dmasiv ekk. haha.. dah betahun. baru tau ekk.. teruk2..

AwieKashi said...

ok,,sy pun bersyukur wlpn tggal sorg2 kat kolej -.-

Cik Tetra said...

a ah lagu tu laaaa...owh ibah penah dgr..cume tak tau kump je..hehe..maybe sebab bukan favourite ibah kot..tu yg tak amik tau.. :D

Cik Tetra said...

a ah lagu tu laaaa...owh ibah penah dgr..cume tak tau kump je..hehe..maybe sebab bukan favourite ibah kot..tu yg tak amik tau.. :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Awie: huhuhu... kecian nye dengor.. ye laa. untung lah nak pegi SARAWAK kan.. tu yg x balik LANGKAWI tuu..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda: hehe.. maybe2.. ibah, kalau orang tanye pasal penyanyi ni kureng sikit.. asek lupa aje.. hehe.. ibah pun x tau, ape yang ibah minat..

p/s: kalau dengar lagu tu best je suke laa penyanyi tu.. tapi ibah suke penynyi lame, Fransisca Peter.. ibah ske gile suara die...

aQimie Ceplos said...

ibah skg makin 'puitis'
xsame macam mase single dulu. hehhehee c(:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Aqim : ahaha.. sengal kan. ibah same ja arr ngan ibah dulu. cuma ibah skang dah 20 tahun. hikhik.. mesti la lain cikit

ank mak siti said...

makin bsemangat yerk.. ptot sihat smacam jah an.. btw, Go awak!GO!..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

eh.AMCT niee: bagi salam pon tak yek.. main terjah aje kan.. ish2.. heeeee :)

p/s: sihat semacam yek.. memey lah sihat.. orang senang hati kot.. hehehe...

Hariszzz said...

i folowww.. :D

Cik Tetra said...

hahahaha yeke..ohhh ibah minat artis lame eh..kite ni bab lagu lagu kureng sikit..tp kalau tnye lagu baru ngn lagu korea mesti kita A+..HAHAHAH.. :D