Followers

Monday, 10 October 2011

Bercerita tentang MINAT dan HOBI .

Assalamualaikum.. :) 

Haii korang, korang ade hobi tak? herm. mesti ade kan? kita percaya lah. Korang mesti ade minat tersendiri kan. kalau tanye kita laa. kita maybe lebih sukakan pada benda2 seni nie.. Seni kan luas maksudnye.. x semestinya x pandai melukis, x pandai bersastera , kita tak ade seni langsong !  betul tak? betul tak? kalau tak betul.. x pe laaa... hehe.. 

NAK TAU CIK PANDA SUKA APE?
...........
CIK PANDA SUKE BUAT CROSSTICH .  
SAYA SUKA SENI NIE . 

 SEBAB APA?? 

 SEBAB MENARIK SANGAT ^^,

 SEBAB SENI NIE COMEL SANGAT.

BOLEH JUGAK DIBERI KEPADA KAWAN2 SEBAGAI  'BIRTHDAY GIFT' :) 

 SAPE KATA SENI NIE X PANDAI MATH??
HEHE.. NENGOK. DIA PUN PANDAI STATISTIC ..


P/S: ramai yang dah dapat Crosstich nie.. tapi 'dia' je belom sempat kita buatkan.. hehe.. sory ehh wak.. kita tak sempat nak buat.. busy laaa... Final kan aritu! hehehe! btw, dah banyak koleksi CROSSTICH nie kat rumah..

16 comments:

sea_lavender said...

nice la~~ my mum dlurajin sgt buat..
pic masjid besar ske2x kte pn tlg2 je hehe =D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

heee...
dulu kita pun blaja buat crosstich pun dari mama. mama pulak belajar dari nenek.. nie kirenye. turun temurun kat kita.. ;) kalau x belajar rugi.. kan.. nanti ade rezeki nak buat gambar Ka'abah pulak.. cantik sangat kan??

putput said...

SAYA SUKA CROSSTICH! teringin belajar yang buat baju guna benang crosstich!
dah lama x buat. kadang2 rasa nak buat semula n kembali mengumpul koleksi^^

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@put
SUKA CROSSTICH jugak ehh.. mesti ramai kan yang berkongsi minat ngan kita.. kita tau lah ramai lagi yang terer buat crosstich niee.. hehe..
Buat baju pakai benang crosstich ! CHOMEL.. sangat! <3

p/s: nanti kalau bosan sambung lah buay crosstich yek.. :) hilangkan bosan. tapi, kalau dah duduk buat benda nie. dah x geti nak bergerak. sebab Xsabar nak siapkan jahitan nie.. kan kan?

cik wanie Lovela (CWL) said...

wah best! tp sy xrety

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@cik wanie.
tak reti ke?? sekarang dekat tenet sume boleh.. awak search GOOGLE aje.. CROSSTICH.. awak leh blajar online.. :)

p/s: kalau ade minat, mesti awak boleh buat.. ^^, belajar lah. GUDLUCK yek..

Cik Tetra said...

wah cantiknye..dulu pernah belajar benda ni..tp dulu laa..skg da lupe daa..hehe..

hobi kite suke menulis cerpen, melukis ngn buat baju anak patung..hikhik.. :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

HEEE...
waeda : nie bukan ibah buat. ibah amek dari GOOGLE aje.. nnti ade masa ibah tunjuk lah kat BLOG nie yg ibah buat..

>>> waaah!! cerpen ekk?? peehh... awak sama macam NINA. suke menulis.. melukis?? ibah tak pandai lukis! tangan nie KEJONG aje nak lukis.. HIKHIK!! untung lah pandai melukis kan... Baju patung pulak.. wahh.. nanti ajar ibah!! mesti comel kan waeda buat??

Cik Tetra said...

owhhh..ok..nti ibah tunjuk tau..yg ibah buat..

a ah..kite suke buat cerpen..wah same ngn nina eh..:D hahaha..kite bukan terror sgt lukis.biase2 je..hehe..

okey..ala menjahit bukan susah pon..kite jahit pakai tangan jela ibah..sebab baju patung barbie kan kecik..kite selalu buat dress pengantin..heee..

AwieKashi said...

Ok...sangat cantik..
pas nie ibah buleh kasi satu kat kitorg nie ha..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda : heee.. insyaAllah esok2 ibah letak yek contoh crosstich ibah buat. ^^,

alololo.. comel nye buat baju barbie ehh.. baju pengantin pulak tuh! heee.. <3 mesti cantik kan!

p/s: hehe. teringat lak mase kecik2 suka sangat nak main barbie. tapi dulu ibah sikit2 nak nangis.. kalau x dapat barbie je nak 'cengeng' .. hehe.. tak tau lah pesal nak main sangat ngan benda alah tuh..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Awie : haha.. ape die?? awie nak?? haaa, nanti ibah ajar waeda yek. waeda bagi kat awie yek.. C(:

ank mak siti said...

HEhe, seronok kongsi keblehan an.. tahniah awk.. tpi kan, yg tuk kte tu, jgan bg dulu yerk.. gudluck awk.. wat yg terbaik dlmhdup.. kumpul hobi byak2.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehe.. eh. sape kata nak bagi awak ehh.. ngeeee~ kita xde pon cakap nak bagi muhamad solahudin. eeeeuuuwww. pasan kan?? HAHAHA. :) alololo.. kidding jek laa..

p/s: nanti lah orang buat kan awak besarrrr punye yek. tguu lah awak yek.

c i k r i f a h said...

kak ibahhhh!
nak jugak :))

Noor Adibah Binti A.Latif said...

rifa : nak ehh?? hehe.. besday rifa bila??