Followers

Monday, 29 August 2011

Selamat Hari Raya Buat Keluarga Tersayang..

Assalamualaikum .. ;) 

haii bloggie!!  Hari ni.. Malam nie, Cik Panda x mo cakap banyak.. cuma nak ucap Selamat jee.. hehe..  

SELAMAT HARI RAYA . . .



Gambar ni tetibe Cik Panda jumpe kat dalam MacBook ayahman.. huhu.. aish! rindu nye time nie kan.. 
Dah lama rasanya.. x sangka aku dah pun berumur 20 tahun.. raya kali nie.. hehehe!! 

Gambar di atas nie, semua gambar adik2 sedara Cik Ibah.. comel2 ehh diorang.. tapi Along, Angah, Aca dan Abby tahun ni tak beraya ngan kiteorang.. Tapi kali nie yang best.. SYANA NORIZA ade beraya bersama !! hoyeaahh :)) gembira macam nak terkoyak mulut nie.. huhuhu.. dahsyat kan.. 


p/s : SELAMAT HARI RAYA buat yang disayangi.. especially buat keluarga.. 143 ;) .. sahabat2 cik panda.. jangan lupa cik  ibah ehh. bila makan lemang , nasi dagang kee.. kan?? hikhik... Nak makan burasak dan lepat loi.. datang lah PEKAN NENAS, JOHOR.. k?? Saya beraya di JOHOR BAHRU kali nieee... <3

8 comments:

ank mak siti said...

HEhehe siap ade nsi dagang.. meh snie klu nak rse dtg lar raye prtama aka esok hari hehe.. :)

AwieKashi said...

selamat hari raya .. =)


di tag

syananoriza said...

saya ada ! saya ada !

Zuraidah said...

Wott wott. Burasak sekali. Bugis kan? Hehe. Selamat Hari Raya Ibah. :))

Noor Adibah Binti A.Latif said...

AMCT : hehe.. ade nasi dagang.. nasi dagang sape lah tuh kan??

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Awie: huhu.. selamat hari raya.. untunglah. kena tag lagi kan.. ;)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Syana : hehe.. mesti lah ade! ;)) skang zana kat perak. akak kat BP. peehh.. rindu nye akak kat diee

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Yai : ha;ah... Bugis.. hehe.. mana tahu! yai penah tak rasa Burasak tu?? Selamat hari raya jugak yai..