Followers

Saturday, 20 August 2011

Alhamdulillah.. Syukur pada ilahi ..

Assalamualaikum .. ;) 



  Ya Allah. lega nya bila dah sampai rumah.. berbuka dengan Mama, Abah dan Abang.. Ibah bersyukur sangat . Gembira sangat hati nie.. tak tau nak kata ape dah.. Terima kasih ya Allah.. sebab kabulkan doa ibah kali ni. ibah dapat berbuka di Pekan Nenas sekali dengan Nenek.. ;) huhu. lagi best dapat makan Murtabak dari Larkin. Ayahman yang belikan.. maceh ayahman. sebab belikan ibah murtabak dan air khatira yang terbaik ibah penah minum. hehhee!!! 

 Mama .. Abah. maceh sebab bawak anak abanh sorang ni pegi jenjalan. shopping kat Plaza Angsana.. wah2.. shopping bukan main lagi kan.. dahsyat... abes ibah borong. huhu... dah amek2 barang tu.. lepas tu baru rasa macam membazir je beli semua tu.. kesian.. kat maa n abah.. hermm.. dalam kepala ibah asek tanye, macam mana aku nak bayar balik sume yang mama n abah belikan aku ari nie??? errkk... banyak gila aku berbelanja!! belum tentu ibah dapat balas semua tu.. tapi insyaAllah. bila ibah dah ade kerja sendiri. ade pendapatan sendiri. ibah balas semua tu ehh mama abah... ;) adik x lupa tu semua..

 Penat2 shopping, bagus jugak ibah baca article nie kan.. huhu.. meh sini korang baca nie.. MENGHIDUPKAN 10 MALAM TERAKHIR RAMADHAN ... pesanan Abah, insyaAllah adik buat.. ibah x lupa .. ibah selalu doakan mama n abah abang dan arwah kakak di sana baik baik je.. Ibah sayang semua.. ;) tak ada kasih sayang yang terbaik ibah pernah dapat selain keluarga ibah.. 

 Awak.. awak pun, terima kaseh ehh. sebab dengar cerita kita. .kita mmg camnie.. uhuuu.. mesti dia penat kan. dengar kita bercerita tak abes2.. Ingat tau pesanan kita. kalau kita pergi dulu sebelom awak.. awak doakan kita tau.. bacakan yassin untuk kita.. kalau kita dah x ada nanti.. mana lah tahu kan.. kali nie ramadhan yang terakhir buat kita.. tu semua kita tak tahu kan?? ;) Sayang awak. .  harap2 kita dapat lah jumpa malam lailaturqadar sama sama kan..

  Kepada arwah kakakku Noor Aisyah.. Ibah doakan akak bahagia di sana dengan Anak akak.. ;) ibah x lupa akak.. Semoga kita dipertemukan di sana nanti.. harap doa ibah dimakbulkan Allah S.W.T.. ibah tunggu masa tu kak.. lots of love from ibah. adikmu yang seorang <3

9 comments:

AwieKashi said...

renung2kan,,selamat beramal...huhu

ank mak siti said...

semua doa2 lpas solat kite sume utk awak.. kite brhrap awk sihat sentiase.. moga pnjg umor.. djauhkan dari sgala pyakit2.. xnak lar dgr istilah klu awk prgi dlu psnie.. kte risau sgt nieh!.. kte nak awk idup bhagie selalu, tpi xlpe dgn tuntutan kte sbgai hmba-Nya.. InsyaAllah awk.. smile skit :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Awie : ha'ah kan.. tengah beramal sambil berangan nie.. heeee...

Zuraidah said...

Waaa. Bestnya Ibah dapat shopping sakan dengan family. Nak2 time raya2 ni. Mata rambang je tengok barang. Ehe. >.<

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Awak : heeee ;) maceh awak... amin.. ape yang awak doakan untuk kita harap2 dimakbulkan Allah S.W.T kan.. heeee.. x leh kata kita pergi dulu eh? bleh laa wak.. nnti awak doakan kita. kita dapat pahala lebih kat sana.. ;)

:)) kita senyum banyak2 untuk awak niee..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@yAi : heee.. mmg best.. alhamdulillah.. raya kali ni ibah dapat berbelanja lebih cikit.. huhu... rezeki kali ni Allah bgi Mama ngn abah. dpt lah merasa kann

AwieKashi said...

tersangat awesome!!!
amal lah sebaiknya...pesanan dari : ustaz amri

aQimie Ceplos said...

wa.. best nye ibah dapat balik :)
btw.. raye ni men mecon leklok tw..
kang abang D*N risau kang.. ahaha!

Shamsuddin Amin said...

Alhamdulillah...
cik panda dah slmt sampai kg...^^

x terase ramadhan dah nk tinggalkan kite... huhu