Followers

Friday, 1 July 2011

Awan, Malam dan Bintang ^^,

Assalamualaikum.. 
Bintang.. tolong lah mucul bila kita perlukan awak. . .bintang.. mana awak?? . kenapa bila bintang tak muncul satu hari.. kita dah mula gelisah.. kenapa eh.. kita pun tak paham. . mula lah dalam hati kita tertanya, mana bintang?? kalau malam2 kita tengok bintang atas langit.. kita suka sangat.. :) serius kita cakap.. lawa nye die!! bintang kat atas sana bebas..dan mula lah kita mula berangan..  kalau lah kita boleh jadi macam awak.. tentu hidup kita gembira kan. selalu dikelilingi oleh bintang2 lain.. semua nya indah.. ^^,

hehe.. dah tak tau nak cite ape dah.. last sekali nak cakap. yang kita tak sabar tggu BINTANG kita.. 
:))




19 comments:

Cik Tetra said...

kite pun suke tgk bintang...teruja sgt bile dpt tgk bintang.. :)

BINTANG ibah??siape..hehe.. :D

Aini Amanina said...

Bintang dan bulan diwujudkan di atas langit. setia bersama. Kalau takde bulan, takde lh bintang.Walaupun bintang ade banyak tapi hanya satu je yg berkilau. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

cik waeda : heee... ye ke.. nnti leh join ibah eh. kita tengok sama2 nanti. tp dekat uitm segamat. jarang jumpe.. hahaha ^^,

Bintang Ibah.. eheeh. SECRET.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

nina: kalau boleh. biar banyak bintang.. ibah nak satu je bintang.. satu je yang istimewa.. ^^,

Cik Tetra said...

hehehe...a ah,,kt segamat kadang2 je ade....tp bile diammuncul,,serius cntik gile.. :D

rahsie?? hehee..oke.. :)

Aini Amanina said...

Ya lh. sebab tu nina cakap walau berjuta pun bintang di langit, hanya satu je yang berkilau menjadi penyeri langit.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda: hehe.. cantik kan.. hish.. kalau muncul.. ibah cepat2 berangan.. hahaha..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Nina : :)

aQimie Ceplos said...

tuhah .. bintang ibah kat kat SB c(: hehehe ..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Aqim : hahaha .. SB ape kebenda tu?? x penah dengar pon C(:

AwieKashi said...

dekat SB bintang tuh terjatuh dari langit...g carik sblm org lain dptkan... c(=

Noor Adibah Binti A.Latif said...

awie : huhu. mendalam tu maksod awie ^^,.. heeeeee

AwieKashi said...

HAHAHA!
mendalam ek???
jap awie tolong korek kasi dlm lg.. =p

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehehe.. awie SENGAL. x abes2..
jangan korek dalam 2 sangat. buat orang cuak.. xmo2.. behave ehh awie.

AwieKashi said...

HAHAHA!
eh,,baru dramatik ckt...

syananoriza said...

saye bukan bintang awak ???
kalu camtu saye nk jd matahari laa . .
bole kaa ?
hee

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Zana : awak bintang kecil akak <3 hehe.. sayang zana.. jgn isau ye.. zana selalu ade dengan akak. kat segamat nie. cuma jasad je takde tau.. huuuu... miss u ..

Zuraidah said...

Bintang2 ni best gila kalau tengok time kita kat padang yang luas.

Awww! Best! >.<

Noor Adibah Binti A.Latif said...

yai : ^^, huhu... ibah ingat ibah je pandai berangan lebih2 nie. rupanye.. yai pon pandai berangan eehhh.. huhu..

jom kita pegi padang nak.. kita tengok sama3.