Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 31 May 2011

Day ONe : 10 Things about me

Assalamualaikum ;) 

Day One :10 THINGS ABOUT ME 

Hari ni, kita buat ape yang kita nak buat.. hehe.. kita janji nak update semalam. tapi x de mood.. sebab semalam ade berita yang tak baik kita dengar. . mmg serius.. kita mmg xde mod langsung.. menangis satu malam.. herm. okay! kita lupakan kejap problem tu =_=.. 

Kita mmg sayang FAMILY dan FAMILY besar  kita ... Mama, Abah, Abang, Arwah Kakak.. Kakak. .. Ibah ade seorang kakak je dalam dunie nie..tp dia dah x ada.. xpe la.. yang ibah pasti..keluarga KAMI sentiasa bahagia.. InsyaAllah.. ;) 

Kita sayang KAWAN2.. yang sentiasa ade dengan kita. xkesah la senang atau susah. dia tetap dengan kita. Bagi kita, selepas FAMILY. kawan2 mmg orang kedua kita luahkan perasaan nie.. kongsi masalah.. semua.. ;) korang tau kan?? macam mana ... mmg bahagia hidup nie. Kalau ada kawan yang memahami diri kita. ! ! 

Kita suka HIJAU ^^, hijau mendamaikan hidup.. tenang je bila lihat warna hijau kan..

Kita suka PANDA ;) sebab?? sebab die comey ..dan lagi satu maybe Nina yang bagi kita nama PANDA tu.. Tq naaa.. hikhik..

Kita sayang orang yang sayang kita.. 143 :)) maceh sebab selalu ada dengan kita. =_=. yang penting kita tau lah. dia mmg terima kita seadanya sebagai kawan.. kawan yang bersama kita selalu.. TQ. awak..

Semua sayur kita makan.. kecuali TOMATO.. iyerkkk!! serius.. x boleh masuk dalam mulut nie.. haha^^, maybe dia lembik2 kot.. pastu dia ade bijik.. kita mmg x suka lah! senang citer.

Kita nak jadi anak yg solehah. n maybe satu hari nanti kita pulak dapat jadi Isteri dan Ibu yang solehah.. kan?? heeeeee<3

Kita sayangkan haiwan.. haiwan peliharaan.. terutamanya KUCING.. kita sukakan adik2 kecik.. maybe kita xpernah ada adik kot. tu yang bila jumpa adik2 kecik.. sikit2 cakap "ehh.. dia comeynye! "

Kita tak pernah bercinta lagi. maybe disebabkan kita tak MATURED. kebanyakan nye.. orang kata lelaki ni.. sukakan perempuan yang matang dari dia kan?? herm..

Kesepuluh... kita harap kita jumpa sesuatu yang di namakan CINTA.. cinta sejati.. mungkin satu hari nanti.. insyaAllah..




8 comments:

Cik Tetra said...

* kite pon suke kucing..
*kite pon tak pernha bercinta lagi..bukan sebab kite x matured.. tp sb kite ni ganas n gangster..hahaha

2 kt atas ni ni same ngn ibah!! hehe,, :D

Noor Adibah said...

@ Waeda a.k.a Cik Tetra
HEHE! sama ehh...
* mcam mana leh sama nie?? herm.. awak ganas ke cik waeda?? ibah x tau pon.. ganas camne tu?? eikk. ibah nengok awak gurly2 jek.. hehe..

Cik Tetra said...

hahahaha....mmg la luaran npk gurly..tp bile da kenal bru terserlah keganasan kite..hahaha...perwatakan kasar sikit.. hehe..

Noor Adibah said...

huhuhu.. ye ke..
xpe. kekadang lelaki suka gurl yang macam tu.. kasar orangnye.. ade yang x suke gedik2.. menyampah plak die kang.. huhu..

alaa.. senang cite.. kalau orang tu betul sayang kita.. dia terima kita seadanya kan.. x kira la die tu kasar ke.. ganas ke.. kan.kan.

Cik Tetra said...

betul2..tp kita xkisah pon...enjoy pe single...sb sy da byk scandal..lee minho..hyun bin, taecyeon and byk lagi..hahahaha.. :D

Zu said...

143? Jeng jeng jeng! Siapalah tu Ibah.. Ngeh3.

Adibah = Panda? Erk. Mesti ada macam perkara yang related ke, accident ke? Ke, Ibah cute macam Panda? >.<"

Noor Adibah said...

@cik Tetra
hehe.. amboi.. nak yang ensem2 ajee.. korean guy lak tu ! LEE MIN HO ! peeehhhh~ waeda minat die yerk.. itu best fren kita tu.. hahaha!

Noor Adibah said...

@Yai
hehe.. accident? ibah x penah accident pon.. terhantuk kepala penah ler... hikhik. ^^,

143?? tu... hehe. 143 ibah lar. xkan orang lain punya.. kan? huhu