Followers

Thursday, 5 May 2011

Aku Mohon Ya Allah..



Ya Allah.. sedih nya aku sekarang nie.. 
hanya kau je yang tahu..
dugaan ape yang kau beri padaku kali nie??.. tapi..kita tak sanggup .. kita tak nak lihat .. x nak tengok lagi benda nie.. x nak.xnak.. semua nie buat aku FOBIA..FOBIA..
jangan lah kau ambil dia.. Dia orang yang aku sayang.. orang yang aku sayang selepas Arwah Kakak..
buat kali kedua.. Ya Allah.. aku hanya harap.. biar lah dia terus hidup... hidup.. biarlah kami dapat menikmati semua ini.. bersama ku.. tolong kita Ya Allah.. dengarlah doa KAMI..kuat kan lah dia.. aku nak dia ade dengan aku.. sampai bila2..Panjang kan lah umur dia YA ALLAH..mintak maaf sebab dulu kita tak hirau kan awak.. kita ingat awak tipu.. kita bodoh..


sedarkan lah MANUSIA yang bernama MANUSIA yang JAHAT.. HATINYA.. Terangkan lah hati nya Ya Allah.. Bawalah die ke pangkal jalan.. Aku cuma manusia biasa.. Hamba kerdil.. x tahu.. apa yang Kau telah takdirkan buat kami..

P/S: awak..InsyaAllah.. kita jenguk awak nanti.. awak tunggu kita tau.. kuat tau ! kita tak nak awak patah semangat! Ilysm<3

17 comments:

Aini Amanina said...

Yes ! She'll be waiting for you ! (: Takpe.. Dia faham. Even org fikir dia tipu pun, dia tak kisah. Sebab setiap org ade fikiran dan pandangan masing-masing kan ? Bukan semua org akn percayakan kita. Dah dah.. Jangan sedih. Saya tunggu awak datang ahad nie.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

heee....
kita nak mintak maaf. kita tak tahu ape jadi kat awak. awak jauh... ;(

nnti balik.. kita janji kat awak.. kita nak jaga awak.. tapi. kita xnak orang lain jaga awak.. biar kita je..

Aini Amanina said...

Dah lah, ibah. Kalau awk jaga saye, dah si mustaqim nie nak buat ape ? haha !

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ha.. die pegi dok tepi arrr.. ape lagi.. =_=

heeee.. saya nak jaga awak. tak kire! xde ape yg boleh halang kita!

Aini Amanina said...

Alah.. So sweet.. ;)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

heee.. xde nye suwit2.. nye..
sume jadi masam tau.. hehehe...

nina, dah makan belom?? nina wat pe tu?? ehh, banyak gila persoalan dalam kepala ibah skang nie..
Nina, bosan tak duk kat sana..

nina soh lah abah belikan buku REMAJA.. nnti nina tak bosan dah.. heheh..

Aini Amanina said...

dah.. tapi makanan dia tawar ! ohoo.. semua rase mcm air masak je. hehe.. nina on9 je la ibah. hee.. mmg dah ade pun mjlh remaja nie. hehe.. mane boleh ktggln meh!~

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehehe.. kelakar lah awak naa..

sabo je kita.. mmg laa makanan kat sana.. mmg x sedap.. nak sedap.. meh kita buatkan roti bako .. ^^, hikhik.. nnti kita banje awak makan roti impit yek.. faveret awak kan.. ;))

ye la.. buku Remaja tu.. mesti awak beli kan.. xde benda lain.. time xde duit pun.. nak jugak beli benda tu.. heee.. tu lah AINI AMANINA yang NOOR ADIBAH KENAL.. degil..=_=

Aini Amanina said...

Nak ! roti bakar ibah yang coklat tu nina nak ! dan roti impit cheese plus air coklat dia tu. Perghh ! Haha ! Dah tak tahu mmg dah suke bce majalah tu. Hehe

Noor Adibah Binti A.Latif said...

HAHAHA! erk.. gelojoh nye dia.. mak aii *_* awak! badan je kenit tau.. makan.. masyaAllah! heee;))

takpe2.. yang penting naa kena sihat dulu.. nanti kat u. ibah buatkan eh.. banyak2 pun x pe.. ibah sanggup.. x payah bayar.. ibah tanggung.. huhu

Aini Amanina said...

Haha ! Jgn pndg saya sebelah mata. Tatap mata gue ! Ehh.. mane bole.. ibah niaga kan. nina kna bayarlah.

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hahaha.. eh. ade hati nak jadi Nenek BAWANG MERAH! huhu.. nina2!

x nak niaga lah sem depan TOBAT.. ibah nanti x dapat KOLEJ tau! insaf ibah.. hehehe

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@AINI AMANINA..
si Mustaqim tu ade lagi ke dengan nina??

Shamsuddin Amin said...

wah wah...sewit je..
semoga si awak tu akan sentiase sehat walafiat...^^

AwieKashi said...

cececehhh~~~
huhu

Noor Adibah Binti A.Latif said...

@Dean
* macam biasa. ibah balas dekat Blog Sntan berlada. heee

@Awie
ape cecehceh.. awie2.. ibah nak cokelat! dah ngidam dah =_= toblerone..

Shamsuddin Amin said...

*akan sentiase mendoakan Ibah...
ala...
no biggie la...
ibah pon suke komen juga...^^