Followers

Wednesday, 16 February 2011

Seikhlas hati ^^, rindu nie x dapat dibendung lagi!

Assalamualaikum.. Blog yang Ibah sayangi :)) 


Ibah cuma boleh cakap. yang ibah ..
Rindu keluarga..
Rindu Mama dan Abah..
Rindu dengan keletah Snowie dan Muka seposen Blackie.. Diorang lah kucing kesayangan Mama dan abah.
Rindu nak peluk diorang. nak main main dengan diorang. nak bergurau dengan diorang.. 
Balik nie. nak rehat kat umah puas puas!! nak ilangkan tension !! 
dalam kepala nie penoh dengan perkataan "RINDU".. miss.. miss.. ish..:((

Mama, abah !! heee:)) tggu ibah. ibah nak balik jugak umah. x kira.. kalau x ade bas. ibah akan carik gak bas tu.. x kira.. ibah x nak pegi kelas Arab ari jumaat esok! huhu.. alah.. sekali je ibah ponteng..Maaf kan ibah tau mama.. hehe..  x pe kan ma??  kalau ibah ponteng sekali je ?? sekali nie je! PROMISE!!
hehe.. bukan selalu kan?? ^^, 

Mood: Kerinduan nie akan hilang .. setibanya IBAH sampai batu pahat.. rumah ku syurga ku.. :))
Masa: lepas abes kelas MGT (Bicom) kul 4 petang. ibah nak OTW dari Uitm Segamat nie, harap2 ibah sampai ke destinasi!! BATU PAHAT..


2 comments:

PuTRa KaKaShi said...

xperlu nk em0 sgt la kan.....HAHAHAH!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

awie: errr.. err.. masa bila lak ibah emo! ek eleh.. HAHA! Dah lah awie. awie jeles.. LANGKAWI jauh.. BP dekat je.. haha..