Followers

Monday, 24 January 2011

aKu nak Tuh,.. NaK tUH.. heee^^,

Hamster!!! yeeeee~ dia sangat comel.. kan?? HAHA.. ade sesetengah orang geli dengan binatang ni.
for me, this creature so cute!! HAAA...kalo korang diberi peluang. korang nak bela binatang ape?? kalo aku  nak. bela hamster! .sebab ape aku pilih binatang nie?? korang nak tau?? sebab malam2 aku  nak nengok die main benda yg pusing2 tuh.. pastu nak tgk gelagat die kopek kulit kuaci.. mesti comel sgt.. ^^, 
Kucing pon aku suka. sebab kucing tu haiwan kesayangan Nabi Muhammad S.A.W  kan?? kucing aku dah ade. skang nie. selain kucing. aku nak hamster.. herm.. aku nak mintak kat siapa Hamster nieh.. Mintak mama ke?? ahaha. opcoz ler! siapa lagi yg kena belikan. selain mama.. heee...

Korang nampak tak?? die comel kan?? huhu.. so cuwit!! auuu.

P/s: Saya mmg nak hamster. kalo x dapat hamster. ibah nak Rabbit! hehehe.. bole tak?? 
Harap2 Mama baca post ibah yg nieh.. ngeee~

5 comments:

fara_farez89 said...

kan..kan...kan ibah toomeiiiii nyeee hamster tu lidah n tgn die tecikkkkkk jeww...hehehheh

Noor Adibah Binti A.Latif said...

ehehe.. fara.. betul2.. awak nak bela ape?? kalo diberi peluang?? heeheh

fara_farez89 said...

akak na bela sugar glider....tomeiiiii2 sngat2 uwaaaaaaa

Noor Adibah Binti A.Latif said...

sugar glider.. waaah! comey . comey.. ish..ish. akak bela lah. pastu buat blog eh pasal die.

mama said...

Ishh....xnaklah belikan hamster....geli geliman mama dibuatnya...tlglah....mintak benda lain bolehx?