Followers

Tuesday, 23 November 2010

Teringat kenangan kita...

Awak.. sedar tak sedar.. awak da 2 bulan pergi.. awak.. kite x sedar pun awk.. yg awak dah jauh.. hari ni tetiba saya teringin nak bercerita pasal awak.. saya nak cerita saya beruntung dapat kakak mcam awak..Awak cantik, awak baik, awak bijak, awak bijak dlam bisnes, awak penyayang, awak periang, awak selalu buat kami ketawa.. skang ni awak da xde. Kami rindu awak..


Awak..nie gambar kenangan kita sekeluarga.. Keluarga Besar kita..
                                      semua ade cukup family kita..


Awak.. awak nak tau x hari ni saya terpandang wajah awak di album kita. Album keluarga kita .. kita hepi sgt awak.. aritu kita gmbar ramai2.. kite pergi Sg. Rengit kampung nenek. Kita ade Family gathering kat kampung Johor Lama, kite bermalam di Bob’s Homestay.. macam2 kan kita buat aritu.. keluarga kita, keluarga ayahman, keluarga pak usu, keluarga mak timah, keluarga mak nai pun ade kan akak??? kak yam n Nenek pon ade kan??? tu tgk lah. saya ade letak gambar kita..
saya letak khas utk awak.. saya nak ingat awak sampai bila2.. kalo boleh nak letak kat dlm bilik besar2... saya nak cakap yang saya rindu awak!!
Lagi2 kita dapat sama2 ngan zana.. zana pun ade.. bukan senang kita nak berkumpul ramai2 macam ni.. kenangan tu mmg indah. Sgt indah.. kita x kan lupa kan kenangan tu , awak..

    Nie gambar saya dgn zana. kami suke sangat.. ingat smpai skang..Kalau boleh, saya nak lagi pergi holiday sama2 awak.. nak pergi pantai sama2  lagi  mcam dulu- dulu waktu kite
kecik2.. awak ingat lagi x??

 Awak da kawen masa tu, abg wan pun ade. Waktu tu awak da mengandung.. da nak masuk 5 bulan da.. Saya mmg teringin nak dpt anak buah…Saya pun nak anak buah, mcam orang lain.. saya nak adik, tapi x dpat.. sya mmg suka budak2.. Allah je yg tau saya hepi sgt awak.. bukan saya je yg hepi.keluarga kita pun hepi.. nenek lagi lah gembira, sebab dia akan dapat cicit yg pertama.. =) tapi suma tu x kekal awak.. sygnya Allah amek dia dari awak..Mungkin Allah lebih menyayangi die.. xpe awak.. Awak sabar ye, saya tau. Awak kuat.. die mgkin tggu awak kat sana.. kat syurga sana.. Ibah tau, Allah maha besar dan maha kuasa.. awak pasti akan jumpe anak awak tu nanti..

       
   Nie gambar awak dgn abg wan
   Rindu awak.. masa nie kite gembira sgt..

Nie gambar kita ngan awak.. aritu, kite ramai2 amek gambar sama - sama..
Mama n Mak Nai pun ade kat belakang tu..
Nampak x?? kite hepi sgt kan??


Awak... saya hadiahkan awak doa dan al-fatihah ye.. semoga awak bahagia di sana... amin..

2 comments:

nadiah said...

sedihnye cite awak ni...dengan lagu yg sgt2 menyentuh perasaan..bahagianye saya kalau lah saya ade seorang adik yg sangat prihatin n sgt menyayangi seorang akak nye...kalau saya di tempat akak awak..saya adalah seorang akak yg sgt2 beruntung di muka bumi ini...kebahagiaan adalah milik saya...saya doakan semoga akak awak di tempatkan dikalangan org2 yg solehah di sisiNYA..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Akak nad: Kak nad pon da jadi sebahagian dari hidup ibah.. kan akak dah nak jadi family ibah da pun..
Ibah pun syg akak nad, mcm ibah syg arwah akak.. =) akak la satu2 kakak yg ibah ade skang.. insyaAllah, akak di sana bahagia.. die pun nak kita hepi kat sini...