Followers

Thursday, 9 February 2012

Aku gembira.

Assalamualaikum w.b.t...



Mama Abah,
Ibah rindu mama dengan abah.. ibah tak tahu, dah lama ibah tak mimpi dia.. tapi ibah tau, ini perasaan je semata-mata. Mungkin ibah terlalu rindu kan dia. Ibah rasa akak dah jauh dengan kita kan.. Kalau tahun lepas ibah sambut hari jadi akak takda.. dan tahun ni genap 2 tahun akak pergi kan mama dan abah?? maksudnya ibah dah 21 tahun nie.. rasanya macam dah cukup besar adik akak ni kan?? Dulu ibah pernah berangan yang ibah dapat bunga dan teddy bear dari akak untuk hadiah GRADUATION ibah ... tapi tu semua tak kan terjadi kan?? :) tapi takpe, ibah lupa ibah boleh teruskan angan2 ni.. sebab ibah ada ABANG dengan KAK NAD.. hehe.. ibah sayang diorang..

 saat-saat bila kami sekeluarga rindukan dia.. akak, ibah rindu akak.. 
kali ni betul2 ibah cakap. ibah rindu sangat kat akak.
Al-Fatihah. Noor Aisyah Binti A.Latif

# akak.ibah GEMBIRA .

5 comments:

Alia Rahmat said...

:')


Semoga dia tenang di sana

Cik Tetra said...

al fatihah..semoga roh dia sentiasa dicucuri rahmat.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

alia : kak ibah harap macam tu la kan?? ;)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda: :), amin2.. waeda, awak dah cover sampai mana dah ent? hehe.

cinta siswi said...

sabar yea ibah.. ALLAH sygkn kakak ibah lebih dr ibah syg dia.. doakn dia tenang. :)