Followers

Thursday, 20 October 2011

K.A.W.A.N

Assalamualaikum w.b.t :) 



Bukan senang nak cari kawan yang baik ..
Bukan senang jugak menjadi kawan yang baik .. 

Kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baiknya untuk sentiasa berada disisinya .. dan.. kawan yang baik juga tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik.. 

  P/S : M.E.N.C.U.B.A  rindu dia..dia tak ingat kita eh.

8 comments:

Cik Tetra said...

huhu..betul2..bukan senang nak cari kawan yang..so bile kite da jumpe kawan baik..hargailah mereka..and manusia pon x sempurna kann..so sebagai kawan yg baik kite boleh tegur kawan kite demi kebaikan..sebab itulah makne kawan..sanggup menerima teguran kawan baik..

eh mcm pnjang pulak komen..heee..btw i wanna says.. u are great friend to me..walaupun baru berkawan.. :)

Aini Amanina said...

Alah.. Tapi nina nak ibah selalu di sisi nina jugak. :(

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Waeda: ehehe.. kan..
tak panjang pun.. suka baca panjang2 nie.. huhu... TQ waeda :) menerima ibah sebgai kawan baru!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

Nina : eheh.. alololo. mucuk2 ibah nie.. terasa lak die.. cepuk kang!

p/s: nina kawan terbaik ibah pernah ade.. ibah ikhlas dengar ape yang nina nak luah kan kat ibah..

dah2.. xmo rasa camtu lagi ehh..

Zuraidah said...

Kawan yang baik tu lah yang susah nak cari tau. Kita memang dikelilingi macam2 jenis kawan. cuma, dia typical jenis kawan yang macam mana tu yang kita tak tahu.

Cik Tetra said...

heee same2..thanks terima kite jd kawan baru korg.. :')

Noor Adibah Binti A.Latif said...

yai : betul tu.. kawan yg baik memang susah na cari kan..
kadang2 ibah rasa.. ibah pon bukan kawan yang baik.. hurmm..

orang yang menilai kita kan?? kita tak dapat lihat diri kita sendiri..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda : <3 sama2.. kuat tau.. kita tau waeda kuat..