Followers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 10 September 2011

Kempen Ohh Kempen ! !

Assalamualaikum.. 

Selamat Pagi semua !! Hehehe.. 
OKAY. hari ni bangun pagi je teringat pasal Kempen kiteorang.. Kempen ape?? hurm.. ni adalah salah satu projek akhir kami.. kelas Creative and Critical Thinking. Kalau korang semua nak tau, macam mcam idea kiteorang nak buat untuk kempen nie.. tapi macam 2 masalah timbul.. 


 
 Jom sokong kami. :)
   Cik Ibah dan kawan2 diberi tugas masing2 untuk kempen nie.. tapi tugas ibah sediakan WEBSITE untuk kempen nie.. ada yang kena buat page untuk FACEBOOK . ( ini adalah tugas kawan saya iaitu AINI AMANINA ) ... BLOG pulak disediakan oleh HAZIQAH RAMLI

 Baju untuk kempen ni pun kami semua dah tempah.. Mungkin hari SELASA nie ( 13/9/2011 ) kami semua ada TRIP ke ROYAL SELANGOR.. kami semua pakai baju kempen tu :)

  Kalau semua nak tau la kan.. Di dalam Malaysia, kempen ni lebih kurang sama je dengan "Kempen Jom Naik Tangga" tetapi kalai di luar negara kite semua leh search di GOOGLE " Take the Stairs " Campaign. Buat kelas Cik Ibah JBM 1125 C . ( Diploma In Banking DIBA  Part 5 ) . Jangan mudah putus asa tau. selagi kita belom abes semester 5 nie. kita ada masa lagi untuk cari Follower dan Sokongan dari orang luar sana..

I KNOW WE CAN !


1 comment:

Aini Amanina said...

jangan mengalah selagi tak mula. nina dah agihkan company kat diorg. maybe kita dapat company era realty network yg kat singapore tu. diorg mcm berminat je. tgh tggu jawapan dr encik tu. n nina nak bodek abg sepupu nina yg herbalife tu. hehe