Followers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 12 April 2012

Monday, 9 April 2012

Terima kasih Ismi Fa Ismail : CINTA Out Of This World :)

Assalamualaikum :) 

Haii bloggie, nampak tak ape yang ibah nampak skang nie?? bungkusan wane pink dan ade reben sekali.. heee.. comel tak? erm, ape ehh isi dia agak2 korang?? 
Tadi petang ibah dapat hadiah niee. 

Ismi Fa Ismail kata dia dah post hari jumaat lepas.. mungkin hari ni atau hari esok sampai lah kat ibah.. 
tapi, tadddiiiii.. ade abang pos laju bagi bungkusan nie.. 
wahh, aku xcited sangat nak bukak mula2.. rasa tak sabar nak tengok ape isi dalam dia..


 Tq ismi :) ibah suke hadiah niee.. siap ade sampul wane pink.. hihi.. 
sampul ni dah koyak sikit tapi it's okay.. ibah tak kesah.. 
pestime  ibah  dapat hadiahh dari novelis :) terharuuu..

Taa daaa ! ni novel nya.. dari Ismi Fa Ismail  ^^, CINTA Out Of This Wolrd . 
Menarik tak cover novel nie?? bagi ibah cover novel ni dah cukup membuatkan pembaca semua tertarik nak membaca dan membeli novel nie kan? 

tapii mesti korang tertanya2 kan? kenapa ibah dapat novel nie ?? hurmm sebenarnya aritu ibah ade buat entry pasal novel Hidup,Cinta,Takdir . I F I Enterprise pemilik nya Ismi Fa Ismail. ibah punn terkejut sebenarnya dia dapat kesan yang ibah ade tulis entry pasal dia.. 

Nie dia komen dari ismi...  hehe.. ibah perasan dia ade komen kat entry yang ibah buat aritu.. 
serius ibah memang tak sangka yang dia akan komen sendiri kat blog ibah nie.. ibah memang suka buku dia. pestime ibah beli novel Hidup,Cinta,Takdir nii sebab ibah tertarik dengan warna kulit buku dia..  cantik.. 
dan jalan cerita dia ibah tak dapat nak agak.. memang best. 

Yang paling penting, tandatangan dari Ismi :) heeee.. 
tenkiu ismi .. siap ade nama Noor Adibah kat situuu...

  Hadiah nie ibah akan ingat sampai bila-bila..


P/S: Buku CINTA Out Of This World ni belum ada di kedai.. ibah dikalangan pembaca yang pertama membaca novel nie.. yeay! suka sangat dengan hadiah nie.. terima kasih sangat buat
 ISMI FA ISMAIL. 
Bagi korang yang nak baca buku nie.. beli laa.. tak rugi tau kalau kita membaca.. 

Sunday, 8 April 2012

Kucing ibah :) takde idea nak bagi nama ape?

Assalamualaikum :) 

Haii korang ! malam ni mesti semua tengah tengok ABPBH kan?? dah tau dah. haha. 
tapi ibah bukan nak citer siapa yg menang dapat anugerah okeh. ibah nak citer pasal kucing ibah. 
boleh kan?? :) heee..
 Nie dia dua ekor anak kucing kita :) comel tak die dan die nie??

 mereka dilahirkan pada 10 Mac 2012, masa diorang lahir ibah takde. ibah dekat kampus.. 
rugi nya tak dapat sambut diorang !

 waktu diorang main-main.. eeee, geram nya dengan mereka nie.

 Nampak tak si hitam tuu, dia dah penat main la tu.. mata nak tertutup2 tu ha.. hihi..

 Kejap lagi tido la tuu dia ..

 Mehh sini, nak akak ibah bobok kan tak? waktu hujan camnie, memang sedap kan kalau tido ?? 


 Alololo, adik kesayangan akak ibah niee.. dah tido dah dia.. ^^, sayang dia..

 Nyenyak gila dia tido...  shhh. tak leh kacau dia. nanti dia terjaga.

Yang si putih nie, tak geti2 nak tido ehh?? tido lahh ... 

Sebenarnya ibah tak letak lagi nama diorang nie, tak tau la nak letak ape?? hahaha.. 
penat dah pikir. . nak letak nama si hitam tu dengan nama anje boleh tak?? 
kalau si putih pulak letak nama comot okeh tak? sebab dia comot, bulu dia dah la sume putih tibe2 kat atas kepala dia ade tompok hitam. 

# Korang ade idea tak nak bagi nama ape kat kucing ibah ni?? Kalau ade, boleh la suggest ehh ! heee.. 

Saturday, 7 April 2012

Janji di tepati : Perdana Menteri Dato' Seri Haji Mohd Najib Tun Razak

Assalamualaikum :) 

Karnival Jelajah Janji ditepati  - PM


Waah, hari ini semua orang dah tau kan? yang Perdana Menteri kita datang ke Batu Pahat. 
Serius ibah kata, memang ramai sangat penduduk Batu pahat yang membanjiri Dataran BP ! bukan penduduk BP je yang datang rasanya, rakyat Johor dari Pontian, Muar pun ade datang jugak.. hampir lebih 70,000 orang yang datang ke dataran BP. ramai kan?? sangat ramai! sampai ade yg berebut2 nak ambil peluang untuk bersalaman dengan PM kita :) 
semangat 1 Malaysia lah katekan!  panas-panas pun masih ramai lagi yang menunggu PM kita ..


 Tadaa ! ni baju yang abah dapat tadi. ni sebenarnya baju abah.. ibah tak muat la baju nie. besar la pulak. 


Siap ade kipas 1 Malaysia tau.. korang ade?? hehe . ibah ade. jangan jeless.. 

Pagi - pagi lagi PM singgah makan dulu kat kawasan pasar awam Jalan Ibrahim  Batu pahat . . 
dan PM ade sebut yang beliau nak sediakan RM 6 juta untuk buat Pasar baru dan RM 3 juta untuk pasar borong baru untuk penduduk BP. wahh kesemuanya RM 9 juta..

# PERTAMA KALI IBAH TENGOK RAMAI MANUSIA YANG MEMBANJIRI DATARAN BATU PAHAT . RAMAI SANGAT..  INI DINAMAKAN SEMANGAT 1 MALAYSIA ! :) jyeahhhhh!