Followers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 13 February 2012

Mama, ibah rindu mama !

Assalamualaikum w.b.t


IBAH.. NAK CAKAP . YANG IBAH RINDU MAMA..
BOLEH KE ??? 

:(

Saturday, 11 February 2012

:)


Sesungguhnya , lelaki yang sanggup ketepikan egonya demi mempertahankan sebuah perhubungan adalah lelaki yang hebat
 
P/s: Kawan, semoga cepat sembuh.Aku sayang kau.
 

Awak tau tak yang awak semua kawan- kawan saya ?

Assalamualaikum w.b.t !

  Nur Addrina ( Niena)
   Hari ni  ibah ada Test Entrepreneurship (ENT 300), disebabkan minggu ni ada dua test serius ibah cakap ibah busy nak gila ! huhu... tadi bila abes test dekat Dewan Sri Peria (DSP) , ibah cek lah henpon.. aishh, Niena  call aku?? ehh. dia nak ape ehh?? apesal call aku tiba2?? Ya Allah ! aku baru teringat hari ni 11/2 ! besday kawan aku ! Niena ! ibah cepat2 send sms, Niena! ibah mintak maaf.. arinie besday awak kan! huhu.
 
Ibah : Niena, alaa.. sorry laaa..cepat3 pukul ibah...
Niena: Nie nak mengamok ni! 
Ibah :  alaa.. nina... sorry laaa.. ibah baru ingat ni maafkan ibah okeh.. 
 Niena: Dish ! kat kepala... Dish! kat perot.. Dish!Dish! Dish! 
(Aisehhh, Nina nieee.. bape kali dah nak Dish3... HUHU.. )

P/S: Nur Addrina, awak dah 21 tahun laah! dan dah 13 tahun kita berkawan! lama tak? lame gileee kowt! heee..  eheee.. kali ni ibah tak dapat lagi nak sambut besday awak sama2... mintak maaf ehh, ibah doakan awak sihat selalu.. jangan lupa ibah tau.. SELAMAT HARI JADI  !

 Sharifah Hanisah ( Kak pah)

Okeh! Semalam mira call ibah, dah laa malam tu ada test MKT 361 (personal selling), aku duk tengok henpon aku yang tgh vibrate.. errrr,okay aku pelik lagi.. kenapa Mira tibe2 nak call aku nie.. mesti ade cerita HOT kan nak citer kat aku?? haha! abes test tu aku cepat2 tanya mira! nape call ibah nie.. 

Mira : Salam ibah.. 19 Feb nie kak pah ade buat majlis... dpt dtg tak? 
( Okeh! aku cepat2 jawab! Kak pah nak buat majlis?? dia bertunang ke mira?!) 
Aku Punye xcited tu menjerit2 tengah jalan nak balik kolej SB  macam separoh gila !Naseb baik takde orang pasan. kalau tak, malu aku kot! hehe.. Ya Allah! kawan aku nak bertunang kowt! aku tak dapat datang pulak... ibah mintak maaf la kak pah, kenapa awak buat majlis time2 ibah nak test ?? nape tak buat time Cuti Sem ke?? kan kita cuti lama.. erhh.. takpelah.. nanti kalau awak punye Wedding! ibah pasti datang! ibah janji kak pah.. huhu..

P/s: Kak pah ! Ibah ucapkan TAHNIAH UNTUK AWAK! AWAK DAH NAK BERTUNANG! HEEE.. memang rasa tak percaya pun ade ! yang kawan aku sorang nie nak bertunang.. kejap2! patotlah dia takmo sambung degree kan! dia nak berbulan madu rupenya dengan yang tersayang! 

Farah Ain ( yang belah kanan tu yee.. ) 
Minggu nie aku teringin sangat nak jumpa Farah Ain.. Kawan aku aka jiran kesayangan aku sendiri.. hehe.. Fara!! awak nak pergi umrah 22hb nie.Doakan ibah ye bila dah sampai sana... ibah doakan awak dapat menjalankan ibadah umrah dengan sempurna.. Insyaallah. sorry kite tak dapat balik umah la. 17 hb ni ibah ade Test lagi, lepastu 18hb ade Seminar pulak.. dan 20hb ada Test Ethics aka Law in banking.. pehh, serius ibah sedih gila tak dapat jumpa awak..Ibah dah bagitau mama yang ibah tak dapat balik umah.. mama bagitau, kita kan boleh SKYPE je.. haha! a'ah ekk?? pandai tak mama aku bagi idea?? aku sendiri lupa yang aku ade skype! insyaallah sebelum awak berangkat ke sana  kita borak2 panjang ye. tapi melalui internet je lah.. <3

Farah Ain, disebab kan awak belajar di Multimedia Cyberjaya (MMU) , Ibah pulak tercampak dekat Uitm Segamat ni.. kita punya cuti memang tak sama kan .. time awak cuti ibah pulak naik belajar. time ibah cuti awak pulak tak balik BP.. HAISHH.. kesian kan kitaorang nie?? bila lah ade jodoh lagi nak jumpe kan.. 

AKU RINDU KAN KAWAN2 AKU. PAHAM TAK ?! 
bukannya aku tak sayangkan kawan2 aku. bukan nya aku tak pedulikan kawan2 aku.  kalau lah kasih sayang tu boleh aku kira .. dah lama aku tambah kan .. aku tak kan tolak bahagi dan darab dah! ..

Thursday, 9 February 2012

Aku gembira.

Assalamualaikum w.b.t...



Mama Abah,
Ibah rindu mama dengan abah.. ibah tak tahu, dah lama ibah tak mimpi dia.. tapi ibah tau, ini perasaan je semata-mata. Mungkin ibah terlalu rindu kan dia. Ibah rasa akak dah jauh dengan kita kan.. Kalau tahun lepas ibah sambut hari jadi akak takda.. dan tahun ni genap 2 tahun akak pergi kan mama dan abah?? maksudnya ibah dah 21 tahun nie.. rasanya macam dah cukup besar adik akak ni kan?? Dulu ibah pernah berangan yang ibah dapat bunga dan teddy bear dari akak untuk hadiah GRADUATION ibah ... tapi tu semua tak kan terjadi kan?? :) tapi takpe, ibah lupa ibah boleh teruskan angan2 ni.. sebab ibah ada ABANG dengan KAK NAD.. hehe.. ibah sayang diorang..

 saat-saat bila kami sekeluarga rindukan dia.. akak, ibah rindu akak.. 
kali ni betul2 ibah cakap. ibah rindu sangat kat akak.
Al-Fatihah. Noor Aisyah Binti A.Latif

# akak.ibah GEMBIRA .