Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 9 January 2011

Introduce My cat. Blackie n Snowie

Haa... Nie aku kenal kan kucing aku.. Sebenarnya, ni kucing peliharaan arwah akak.. tapi, skang ni Mama n Abah yg jaga diorang.. Diorang ni dah macam anak emas mama dan abah.. ish.ish. kecian aku.. huhu.. x pe lah.. yang penting diorang nie. kucing aku jugak.. Blackie n Snowie... Diorang lah jadi teman diwaktu mama dan abah keseorangan.. kekadang. kite tengok gelagat diorang je pon, kita dah boleh gelak sendiri..

 
nie diorang keluar sekejap. renggang kan badan2 mereka.. 

 
yelah, diorang asek terperap je duk dlam sangkar.. penat kan.. 
  
haa.. ni gelagat diorang bila dapat masuk dalam rumah.. amboi... suka betul. snowie.. ^^,
 
Bila bercakap ngan blackie.. aku sensorang macam org gila.. hahah!! kecian kat aku .. ckp sendri..Blackie x ada perasaan.. menyampah tau!

Saturday, 8 January 2011

BuatMu Sahabat

Angin...
jika kau berhembus lembut melaluinya..
katakan padanya...
aku sahabat dia selamanya..

Air..
Jika kau mengalir disisinya..
beritahulah aku mohon maaf atas segalanya..

Bunga..
Jika kau tumbuh mekar disampingnya..
kau kirimlah wangian tanda terima kasih atas kehadirannya..

Burung...
jika kau terbang melintasinya..
sampaikan kataku ini padanya...  
"TIADA NILAI YANG MENGGANTIKAN ERTI SEBUAH PERSAHABATAN YANG SEKIAN LAMA TERJALIN"

      

Friday, 7 January 2011

Saya Suka! Saya gembira! Agak excited!

Assalamualaikum!
hey!
kawan2.. sume dah ade blog.. tu lah saya hepi nie..
skang da pukul 1:30 pagi.. x tdo2 lagi .. uhuhu.. sebab excited. bila nengok membe2 ibah dah ade blog.. Lagi2 blog diorang mmg cantik3!! mmg creative diorang nie...

~i feel good ( macam iklan kat ntv7 tuh )

akhir kata.. saya dah penat nie.. kematu dah pungguung! duk on9.. ish.ish..
ape nak jadi ngan anak latipuk nie.. anak dara x tido2 lagi.. ish.ish..
heee <3
okay lah korang! ibah nak tido.. jom kite tdo.. esok kita buat tajuk len.. huhu.
btw, korang! ibah nak cakap nie.. welcome to our world blog!
ngee~ ibah sayang korang lah! heee<3

Mama dan Abah segalanye buatku..

Rindu semua .. rindu kakak... Ya Allah, kenape bila ibah jejak kan kaki je kat umah ni mesti teringat kat dia.. Ibah dah redha dgn pemergian dia Ya Allah.. biarlah die tenang di sana.. sekarang ni aku ada Mama, Abah dan Abang je..
Akak.. ibah x kan pernah lupa kan akak.. selamanye.. ingat kak.. walaupun akak x ada di sisi.. insyaAllah Mama, Abah, Abang dan Ibah sentiasa doa buat kakak..

Rindu awak.. awak ingat tau.. i miss u my only sister <3
insyaAllah kite sekeluarga dipertemukan semula di sana.. alam yg kekal..
( kalo boleh ibah nak peluk akak.. nak cium akak.. ibah ingat sume tu kak..)
:((