Followers

Thursday, 17 October 2013

Rindu

Bismillahirrahmanirrahim...





rindu nya lahai kat diorang ni... 

Last jumpa haritu... entah dah tak ingat dah bile terasa lama betul tak jumpa. macam setahun x jumpa! 

#WeAreBestFriends... 



Perasaan

Bismillahirrahmanirrahim... 

  Kadang - kadang puas diri ni berfikir, nak berubah ke arah sesuatu yang lebih baik... diri ini jahil .. diri ini meraung meminta seseorang mendorong ke arah yang baik.. Melihat wanita yang cantik, bertudung labuh menutup aurat.. ya allah cantiknya dia.. nampak manis :)  teringin nak jadi macam tu.. teringin nak menjadi anak yang solehah.. diri ini tak kuat..

  Ya allah boleh ke aku ke arah itu... Bantulah aku ya allah, kuatkan aku... 

Wednesday, 16 October 2013

Menung

Bismillahirrahmanirrahim... 

 Rasa memang dah lama betul tak bukak blog ni.. ntah kenapa harini terasa nak menaip... Hari ini 17.10.2013... bermaksud mama dan abah berada di tanah suci Makkah dah nak masuk 30 hari..  Ya allah rindunya pada mereka.. mula-mula pikir boleh ke ibah duduk sendiri, berpisah ngan mereka sebulan lebih jugak... ya.. ibah boleh buktikan yg ibah boleh tnggal sendiri.. Mama dan abah.. ibah harap mama dan abah tenang di sana menunaikan ibadah haji.. Ibah di sini hanya mendoakan mama dan abah mendapat haji yg mabrur.. Ameen.. ya rabb... 

  Raya haji kali ni, mmg terasa raya sendiri.. abang beraya di batu pahat sebab beraya di rumah mertuanya.. mama dan abah berada di Makkah.. dan aku di pekan nenas beraya bersama nenek, kak yam, ayahman, anak2 ayahman, dan keluarga pak usu...  kali ni raya haji takda gambar keluarga.. sedih~ 

  Selalunya, pagi raya dah mintak maaf dengan mama dan abah.. peluk cium dia.. tapi kali ni, abah cuma sms ibah.. ucap selamat hari raya.. Ya allah rindu nya... Mama abah cepat la balik... 

Ibah xnak apa2.. ibah nak mama dan abah je.. :'(


yang merinduimu, ibah...